Przetargi.pl
Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych: Młynek i Stawy Jana

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych: Młynek i Stawy Jana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych Młynek i Stawy Jana realizowanego według opisu: Część 1 - dostawa i montaż elementów małej architektury na obiekcie rekreacyjnym Młynek; Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: 1. ławka betonowa - 25 szt. o następujących parametrach: a) ławki do wkopania w podłożu nieutwardzonym (głębokość wkopania minimum 40 cm); b) podstawy wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną grysu granitowego klasy minimum B30; c) siedzisko i oparcie wykonane z desek drzewa liściastego lub egzotycznego o grubości minimum 4 cm, zabezpieczonych przed działaniem korozji biologicznej malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny; d) wymiary: - długość całkowita: 205 cm (+/-2 cm), - wysokość siedziska po wkopaniu: 42 cm (+/-2 cm), - wysokość oparcia po wkopaniu: 80 cm (+/-2 cm), - długość siedziska (części drewnianej): 180cm (+/-2 cm), - głębokość siedziska 46 cm (+/-2 cm), - ciężar ławki: minimum 150 kg; e) elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjne i malowane na czarno lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo. Sposób montażu: Ławkę należy trwale zamocować poprzez wkopanie jej w gruncie i posadowienie jej na ławie cementowo-piaskowej o grubości minimum 15 cm, na wskazanym obiekcie. Do każdej ławki należy dostarczyć dodatkowo po jednym drewnianym elemencie siedziska, zabezpieczonym i malowanym w identyczny sposób, jak zamontowane w opisywanych ławkach. 2. kosz na odpadki - 22 szt. o następujących parametrach: a) w podstawie trapez wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego, z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B30; b) pojemność minimum 70 l pojemności wkładu; c) kosz wyposażony w daszek ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie; d) wymiary: - szerokość 65/40 cm (+/-2 cm), - wysokość z daszkiem 95 cm (+/-2 cm), - ciężar: minimum 250 kg f) wkład wykonany z blachy ocynkowanej o grubości minimum 0,5 mm; g) kosze montowane na podłożu nieutwardzonym w sposób stabilny. Dodatkowo wraz z koszami należy dostarczyć trzy dodatkowe wkłady oraz trzy daszki malowane tak samo, jak zamawiane kosze. Wszystkie dodatkowe elementy muszą być zabezpieczone antykorozyjnie tak, jak w zamówieniu. 3. kosz na psie odchody - 8 szt. o następujących parametrach: a) elementy stalowe koszy zabezpieczone antykorozyjnie; b) kosze wyposażone w odpowiednie oznaczenie określające jego przeznaczenie malowane w kolorze pomarańcz średni (RAL 2003); c) otwory wrzutowe zabezpieczone ruchomą klapką; d) wymiary: - wysokość: 60 cm (+/-2 cm) - średnica 35 cm (+/- 2 cm) - zawieszony na wysokości 46 cm (+/- 2 cm) e) powinny posiadać możliwość mocowania worka foliowego. Sposób montażu: kosze wkopywane na głębokość minimum 50 cm, zabetonowane w podłożu lub przymocowane do betonowej prefabrykowanej stopy fundamentowej. 4. stół rekreacyjny - 4 szt. o następujących parametrach: a) stół wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30; b) blat wykonany z szlifowanego betonu, lakierowany specjalnym lakierem zabezpieczającym jego powierzchnię przed wpływem warunków atmosferycznych; c) krawędź stołu wykończona listwą z polerowanego aluminium; d) wymiary: - grubość blatu 8 cm (+/-1 cm), - średnica blatu 120 cm (+/-2 cm), - wysokość stołu 80 cm (+/-2 cm), - średnica całkowita 223 cm (+/-2 cm), - poglądowe wymiary słupka prezentują rysunki. e) siedziska wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30; f) siedziska w kształcie koła wykończone listwami drewnianymi o grubości minimum 4 cm wykonane z drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej, malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny; g) wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi i malowane w kolorze czarnym, lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo. Do każdego stołu należy dostarczyć po trzy dodatkowe drewniane klepki z każdego rodzaju występującego na siedzisku o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji jakie zostaną zastosowane w zamawianych stołach. Sposób montażu: mocowany w podłożu miękkim na prefabrykowanych stopach fundamentowych. 5. stojak na rowery - 4 szt. o parametrach zgodnych z Zarządzeniem nr 3303/V/09 Prezydenta Miasta Łodzi z dnia 25 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia wytycznych do planowania, projektowania i utrzymania dróg rowerowych w Łodzi: a) kształt stojaków rowerowych możliwie prosty; b) wykonywanie z trwałych materiałów, odpornych na wpływ warunków atmosferycznych (w tym przed korozją); c) trwale przymocowane do podłoża; d) wymaga się, aby stojaki dla rowerów, niezależnie od typu roweru, umożliwiały oparcie roweru oraz przypięcie do stojaka ramy i jednego koła roweru przy pomocy pojedynczego zapięcia typu U-lock (kłódką szeklową); e) zaleca się także, aby jeden stojak dla rowerów umożliwiał przypięcie drugiego koła za pomocą drugiego zapięcia; f) w kształcie odwróconej litery U, umożliwiający oparcie i przypięcie, co najmniej 2 rowerów niezależnie od rozmiaru ramy, szerokości opony czy też kształtu kierownicy; g) wymiary: - długość ok. 100 cm (+/- 2 cm), - wysokość 60-80 cm (+/-2 cm), - średnica rury 5-9 cm (+/-2 cm). Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168. Część 2 - dostawa i montaż elementów małej architektury - na miejsce do grillowania, na obiekcie rekreacyjnym Młynek i Stawy Jana; Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: 1. stół parkowy - 6 szt. o następujących parametrach: a) stół wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30; b) blat wykonany z szlifowanego betonu, lakierowany specjalnym lakierem zabezpieczającym jego powierzchnię przed wpływem warunków atmosferycznych; c) krawędź stołu wykończona kątownikiem z polerowanego aluminium; d) wymiary: - grubość blatu 6 cm (+/- 1 cm), - blat 90x200 cm (+/- 2 cm), - wysokość stołu 78 cm (+/- 2 cm), - szerokość całkowita 200 cm (+/- 2 cm), - długość całkowita 200 cm (+/- 2 cm). e) siedziska wykonane z trzech listew (na jednej ławie) drewnianych o grubości minimum 4 cm z drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej; f) malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny; g) wymiary: - szerokość ławy 40 cm (+/- 2 cm), - wysokość ławy 45 cm (+/- 2 cm); h) wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi i malowane w kolorze czarnym, lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo. Do każdego stołu należy dostarczyć po jednej drewnianej listwie siedziska o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji, jakie zostaną zastosowane w zamawianych stołach. Sposób montażu: mocowanie w podłożu miękkim na prefabrykowanych stopach fundamentowych za pomocą odpowiednich kołków rozporowych. Miejsce dostawy i montażu: - 3 sztuki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Stawy Jana Łódź, ul. Rzgowska 247; - 3 sztuki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Młynek Łódź, ul. Śląska 168. 2. ławka parkowa betonowa - 6 szt. o następujących parametrach: a) ławki wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B-30; b) ławka musi posiadać kształt przypominający wycinek koła; c) siedzisko wykonane z listew drewnianych o grubości minimum 4 cm wykonane z drewna liściastego lub egzotycznego zabezpieczonego przed działaniem korozji biologicznej, malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny; d) wymiary: - szerokość ławki 43 cm (+/- 2 cm), - wysokość ławki 45 cm (+/- 2 cm), - długość całkowita 157 cm (+/- 2 cm); e) wszystkie elementy stalowe muszą być zabezpieczone środkami antykorozyjnymi i malowane w kolorze czarnym lub ocynkowane ogniowo. Do każdej ławki należy dostarczyć po trzy drewniane listwy siedziska o tych samych wymiarach, kolorze i sposobie impregnacji, jakie zostaną zastosowane w zamawianych ławkach. Miejsce dostawy i montażu: ławki należy dostarczyć i zamontować na obiekcie Młynek Łódź, ul. Śląska 168. 3. grill parkowy - 3 szt. o następujących parametrach: a) grille wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego (dotyczy tylko blatu roboczego) klasy min. B-30; b) pozostałe części urządzenia malowane farbami do podłoży betonowych; c) okrągłe palenisko grilla musi być wykonane z betonu odpornego na wysokie temperatury (około 1300°C); d) nad paleniskiem umieszczony ma być okrągły ruszt z możliwością regulacji jego położenia nad paleniskiem; e) wokół paleniska ma być umieszczony okrągły blat roboczy wykonany z betonu o fakturze zewnętrznej z grysu granitowego zabezpieczony przed uszkodzeniem krawędzi listwą z polerowanego aluminium; f) wymiary: - minimalna wysokość blatu od podłoża 34 cm (+/- 2 cm), - średnica blatu 120 cm (+/- 2 cm), - wysokość urządzenia 175 cm (+/- 2 cm); g) wszystkie elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie; h) w ramach dostawy należy dołączyć dodatkowo jeden ruszt wraz z łańcuchem, na którym jest zawieszony. Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168. 4. kosz na popiół i odpadki z grilla - 6 szt. o następujących parametrach: a) kosz na popiół z grilla o wymiarach 80x80x80 cm (+/-2 cm), wykonany z blachy stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie malowany w kolorze RAL 2002 lub zbliżonym; b) perforacja obudowy kosza ma zapewnić wszechstronną wentylację. Wokół obudowy należy umieścić napisy popiół z grilla; c) napisy muszą być trwale połączone z obudową lub wycięte w ściankach obudowy; d) obudowa kosza musi posiadać możliwość mocowania do podłoża utwardzonego, oraz centrowania stalowego wkładu; e) pokrywa kosza wyposażona w otwór wrzutowy o średnicy 42 cm (+/- 2 cm), zabezpieczony kratką uniemożliwiającą wrzucanie większych odpadków, zamocowana na zawiasach przystosowana do zamknięcia na kłódkę; f) parametry pojemnika wewnętrznego: - pojemnik wewnętrzny o wymiarach średnicy 45 cm (+/- 2 cm), - wysokość 75 cm (+/- 2 cm); - wykonany z blachy stalowej ocynkowanej lub malowany farbami odpornymi na wysokie temperatury w kolorze szarym. Miejsce dostawy i montażu: - 3 sztuki: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247 - 3 sztuki: obiekt rekreacyjny Młynek, Łódź ul. Śląska 168. Część 3 - dostawa i montaż ławek metalowych na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: 1. skate ławka - 4 szt. o następujących parametrach: a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm); b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo; c) siedzisko ławki wykonane z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o średnicy zewnętrznej 38 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm (+/-0,2 mm); d) podnóżek wykonany z rury stalowej ocynkowanej ogniowo o średnicy 38 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,6 mm (+/-0,2 mm); e) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego; f) wymiary: - ławka o długości 150 cm (+/-2 cm), - siedzisko na wysokości 80 cm (+/-2 cm), - podnóżek na wysokości 46 cm (+/-2 cm). Dodatkowo wraz z ławką należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska. Sposób montażu: ławkę należy mocować trwale w gruncie przy pomocy prefabrykowanych stóp fundamentowych, lub w każdy inny sposób, który spowoduje pewne i stabilne mocowanie ławki z podłożem; Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247 2. skate ławka - 2 szt. o następujących parametrach: a) konstrukcja ławki wykonana ma być z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm); b) stalowe elementy ławki ocynkowane ogniowo; c) pomiędzy główną ramą ławki, która zrobiona jest z rur stalowych o średnicy zewnętrznej 57 mm (+/-2 mm), grubość ścianki 2,9 mm (+/-0,2 mm); d) wbudowane jest siedzisko z rur stalowych ocynkowanych ogniowo o śr. zew. 38Mm (+/-2 mm), gr. ścianki 2,6mm (+/-0,2 mm); e) wszystkie końcówki rur zabezpieczone zaślepkami z tworzywa sztucznego; f) ławkę należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg ławki zaprawą betonową. g) poglądowe wymiary ławki prezentują rysunki; h) montaż ławki musi zapewnić jej pewne trwałe i stabilne mocowanie z podłożem; i) do każdej ławki należy dostarczyć trzy zapasowe zaślepki do rur siedziska. Miejsce dostawy i montażu:obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247 3. słupek zabezpieczający - 5 szt. o następujących parametrach: a) konstrukcja słupka wykonana ma być z rury stalowej ocynkowanej ogniowo średnicy zewnętrznej 76,1 mm (+/-2 mm) grubości ścianki 3,2 mm (+/-0,2 mm); b) słupek należy mocować trwale w gruncie metodą mokrą przez zalanie nóg słupka zaprawą betonową; c) montaż słupka musi zapewnić mu pewne trwałe i stabilne mocowanie z podłożem. Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Stawy Jana, Łódź ul. Rzgowska 247 II. Wykonawca jest zobowiązany: 1. dostarczyć i wykonać montaż przedmiotu Umowy Zamawiającemu do obiektu MOSiR w Łodzi, pod adresem wskazanym przez Zamawiającego, we wskazanych na obiekcie miejscach w terminie wskazanym w pkt. 4 SIWZ co strony potwierdzą pisemnie protokołem przekazania; 2. wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami; 3. w przypadku, gdy dostarczony przedmiot Umowy będzie niekompletny lub będzie zawierał wady, zostanie to odnotowane w Protokole odbioru, tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie w dodatkowym terminie, wyznaczonym przez Zamawiającego dostarczyć / wymienić na własny koszt przedmiot Umowy brakujący i / lub wolny od wad; 4. powiadomić Zamawiającego w terminie do 7 dni o planowanym terminie rozpoczęcia dostawy i montażu przedmiotu umowy; 5. udzielić Zamawiającemu potrzebnych informacji o stosunkach faktycznych i prawnych dotyczących towaru oraz wydać Zamawiającemu stosowne dokumenty; 6. w przypadku, gdy jest to niezbędne do prawidłowego korzystania, załączy informację dotyczącą sposobu korzystania; 7. wydać przedmiot umowy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; 8. w przypadku dostarczenia towaru uszkodzonego, złej jakości, wymienić je na własny koszt w terminie do 5 dni roboczych, przy czym Zamawiającemu przysługuje naliczenie kar umownych, o których mowa w § 5 projektu umowy; 9. udzielić na przedmiot umowy rękojmi na okres ... miesięcy zgodny ze złożonym formularzem ofertowym na elementy betonowe i stalowe oraz na okres 24 miesięcy na elementy drewniane, z wyłączeniem uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie użytkowania; 10. do posiadania polisy ubezpieczeniowej, ważnej nie później niż od daty podpisania umowy do czasu odbioru końcowego obejmującej ubezpieczenie w pełnym zakresie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w związku z realizacją niniejszej umowy, ubezpieczenie od zniszczenia wszelkiej własności spowodowanego działaniem, zaniechaniem lub niedopatrzeniem pracowników Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż wartość niniejszej umowy. III. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć: 1. fotografie lub ilustracje katalogowe produktów odzwierciedlające ich faktyczny stan wizualny, 2. szczegółowy opis proponowanych produktów, parametry, wymiary, dane techniczne, 3. instrukcję sposobu montażu. Zamawiający zastrzega, że wszystkie podane w opisie wzory produktów (zdjęcia) nie mają na celu naruszenia art. 29 Ust. 3 Ustawy z dn 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań wizualnych. Ilekroć w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, parametrów, specyfikacji jakościowych, użytkowych, funkcjonalnych i technicznych, specyfikacji technicznych lub systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Ciężar udowodnienia równoważności produktów w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jako zasadę przyjmuje się wymóg, że należy przyjąć stosowanie elementów spełniających normy i parametry techniczne nie gorsze w zakresie parametrów technicznych, jakościowych użytkowych oraz funkcjonalnych od elementów wskazanych w tym opisie. Wymaga się bezwzględnie zachowania parametrów jakościowych, estetycznych, materiałowych, wielkościowych, kolorystycznych, technologicznych, bezpieczeństwa i gwarancji minimum zgodnych z elementami wskazanymi w opisie. Składając ofertę Wykonawca winien dołączyć zdjęcie, ilustrację katalogową z techniczną informacją dotyczącą elementu (w tym wymiary i wykaz materiałów użytych do wytworzenia poszczególnych elementów sposób montażu w gruncie). Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany udowodnić, że oferowane produkty spełniają założenia projektu. W przypadku ewentualnej zmiany na materiały równoważne Wykonawca do oferty przetargowej zobowiązany jest dołączyć wszystkie wymagane dokumenty (tj. karty techniczne, aprobaty techniczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391136003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 8.1.1. na część 1 - 1700,00 złotych (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100), 8.1.2. na część 2 - 1500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN), 8.1.3. na część 3 - 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 08/16/PN - część ...*, * należy wpisać nr części: 1, 2 lub 3, której wnoszone wadium dotyczy. 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach