Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg
- Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 046 8144201 , fax. 046 8142628
- Data zamieszczenia: 2009-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
pl. Piłsudskiego 5 5
96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
tel. 046 8144201, fax. 046 8142628
REGON: 00052648100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu i chodnika przy ul. Solidarności w Rawie Mazowieckiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa parkingu z kostki betonowej brukowej dla samochodów osobowych wraz z drogą manewrową o długości 112,5 m (powierzchnia- 887,95m2) oraz remont chodnika (kostka betonowa brukowa) o łącznej długości 124m (powierzchnia- 493,29m2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391136003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium- 2000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) na wykonany przedmiot zamówienia udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o powyższe dokumenty, oświadczenia i informacje wg formuły spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące informacje, dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych zgodnie z drukiem załączonym do specyfikacji; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Wykaz wykonanej w okresie sierpień 2004 - sierpień 2009 co najmniej jednej roboty dotyczącej wykonania nawierzchni chodnikowych i/lub parkingowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości co najmniej 100.000 zł. 6. Zaparafowany projekt umowy. 7. Wypełniony kosztorys ofertowy w szczegółowości określony w załączniku nr 2 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rawamazowiecka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia miejsc do grillowania na obiekcie rekreacyjnym Stawy Stefańskiego w Łodzi
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wraz z montażem ławek i koszy na śmieci na terenie skateparku na obiekcie rekreacyjnym Stawy Jana
Dodano: 2016-07-26 - Zakup elementów małej architektury wraz z montażem na terenie obiektów rekreacyjnych: Młynek i Stawy Jana
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiekcie rekreacyjnym Arturówek
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych: Młynek i Stawy Jana
Dodano: 2016-05-16 - Dostawa wyposażenia - elementów małej architektury - do Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego SOLPARK w Kleszczowie - nr zam. IZP.271.1.18.2012
Dodano: 2012-09-13 - Dostawa i montaż ławek i zestawów w ramach projektu -Poprawa infrastruktury rekreacyjnej w Konstantynowie Łódzkim- z możliwością składania ofert częściowych
Dodano: 2012-06-27 - Dostawa elementów małej architektury - ławki, kosze do KDS SOLPARK w Kleszczowie - nr zam: IZP.271.8.30.2011
Dodano: 2011-07-22