Przetargi.pl
Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiekcie rekreacyjnym Arturówek

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. Ks. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 27 21 417 , fax. 42 6367980
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Ks. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 27 21 417, fax. 42 6367980
    REGON: 00000100855997
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż elementów małej architektury na obiekcie rekreacyjnym Arturówek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem niniejszego postępowania jest Zakup i dostawa elementów małej architektury na obiekt rekreacyjny Arturówek w ramach zadania pn. Rewitalizacja i modernizacja obiektów rekreacyjnych MOSIR realizowanego według opisu: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż: 1. ławka betonowa - 40 szt. o następujących parametrach: a) ławki do wkopania w podłożu nieutwardzonym (głębokość wkopania minimum 40 cm); b) podstawy wykonane z wysokogatunkowego betonu płukanego z fakturą zewnętrzną grysu granitowego klasy minimum B30; c) siedzisko i oparcie wykonane z desek drzewa liściastego lub egzotycznego o grubości minimum 4 cm, zabezpieczonych przed działaniem korozji biologicznej malowane lakierobejcą do wymalowań zewnętrznych w kolorze orzech ciemny; d) wymiary: - długość całkowita: 205 cm (+/-2 cm), - wysokość siedziska po wkopaniu: 42 cm (+/-2 cm), - wysokość oparcia po wkopaniu: 80 cm (+/-2 cm), - długość siedziska (części drewnianej): 180cm (+/-2 cm), - głębokość siedziska 46 cm (+/-2 cm), - ciężar ławki: minimum 150 kg; e) elementy stalowe ławki zabezpieczone antykorozyjne i malowane na czarno lub wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo. Sposób montażu: Ławkę należy trwale zamocować poprzez wkopanie jej w gruncie i posadowienie jej na ławie cementowo-piaskowej o grubości minimum 15 cm, na wskazanym obiekcie. Do każdej ławki należy dostarczyć dodatkowo po jednym drewnianym elemencie siedziska, zabezpieczonym i malowanym w identyczny sposób, jak zamontowane w opisywanych ławkach. 2. kosz na odpadki - 40 szt. o następujących parametrach: a) w podstawie trapez wykonany z wysokogatunkowego betonu płukanego, z fakturą zewnętrzną z grysu granitowego klasy minimum B30; b) pojemność minimum 70 l pojemności wkładu; c) kosz wyposażony w daszek ze stali zabezpieczonej antykorozyjnie; d) wymiary: - szerokość 65/40 cm (+/-2 cm), - wysokość z daszkiem 95 cm (+/-2 cm), - ciężar: minimum 250 kg f) wkład wykonany z blachy ocynkowanej o grubości minimum 0,5 mm; g) kosze montowane na podłożu nieutwardzonym w sposób stabilny. Dodatkowo wraz z koszami należy dostarczyć trzy dodatkowe wkłady oraz trzy daszki malowane tak samo, jak zamawiane kosze. Wszystkie dodatkowe elementy muszą być zabezpieczone antykorozyjnie tak, jak w zamówieniu. 3. kosz na psie odchody - 15 szt. o następujących parametrach: a) elementy stalowe koszy zabezpieczone antykorozyjnie; b) kosze wyposażone w odpowiednie oznaczenie określające jego przeznaczenie malowane w kolorze pomarańcz średni (RAL 2003); c) otwory wrzutowe zabezpieczone ruchomą klapką; d) wymiary: - wysokość: 60 cm (+/-2 cm) - średnica 35 cm (+/- 2 cm) - zawieszony na wysokości 46 cm (+/- 2 cm) e) powinny posiadać możliwość mocowania worka foliowego. Sposób montażu: kosze wkopywane na głębokość minimum 50 cm, zabetonowane w podłożu lub przymocowane do betonowej prefabrykowanej stopy fundamentowej. Miejsce dostawy i montażu: obiekt rekreacyjny Arturówek, Łódź ul. Skrzydlata 75.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391136003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 8.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1.600,00 złotych (słownie:jeden tysiąc sześćset złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jt. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 37 1560 0013 2027 1935 0505 0002 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 13/16/PN. 8.4. Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączono do oferty. 8.5. Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać, co najmniej: 8.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 8.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją, 8.6.3. kwotę wadium, 8.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 8.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 8.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.6.5.2. którego oferta została wybrana: 8.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.6.5.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 8.6 SIWZ. 8.8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mosirl.bip.eur.pl/public/?id=100855
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach