Przetargi.pl
Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 1A przy ul. Rakowieckiej 4a w Warszawie wraz z wykonaniem towarzyszących robót ogólnobudowlanych (nr sprawy: 48/ZP/10)

Departament Administracyjny MON ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Al. Niepodległości 218
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6840086 , fax. 022 6840642, 6874189
  • Data zamieszczenia: 2010-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Departament Administracyjny MON
    Al. Niepodległości 218 218
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6840086, fax. 022 6840642, 6874189
    REGON: 01487280600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.mon.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 1A przy ul. Rakowieckiej 4a w Warszawie wraz z wykonaniem towarzyszących robót ogólnobudowlanych (nr sprawy: 48/ZP/10)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku nr 1A przy ul. Rakowieckiej 4a w Warszawie (K-3637) wraz z wykonaniem towarzyszących robót ogólnobudowlanych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Kompletację i dostawę dźwigu osobowego o parametrach i standardzie określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, 2) Montaż nowego dźwigu, uruchomienie, wykonanie pomiarów wymaganych przepisami, udział w odbiorze przez Dozór Techniczny i doprowadzenie do dopuszczenia do eksploatacji bez zastrzeżeń dźwigu osobowego, 3) Rozruch dźwigu, 4) Demontaż istniejących elementów dźwigu i drzwi przystankowych, 5) Wykonanie dokumentacji związanej z wymianą dźwigu dla jednostki notyfikowanej UDT i jednostki inspekcyjnej WDT. Przygotowanie odpowiednich wystąpień związanych z zaniżoną wysokością maszynowni i podszybia, 6) Rejestracja dźwigu na koszt Wykonawcy, 7) Przekazanie, po odbiorze UDT /WDT, dokumentacji w 2 egz. i książki rewizyjnej dźwigu Zamawiającemu. 8) Wykonanie ekspertyzy dotyczącej możliwości obciążenia statycznego maszynowni, 9) Wykonanie dokumentacji dla konserwatora (do maszynowni), 10) Przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, 11) Udzielenie gwarancji na okres 48 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia, 12) Wykonawca winien uwzględnić w cenie swojej oferty konserwację dźwigu w okresie gwarancji (48 miesięcy) w zakresie wymaganym przez UDT oraz serwis dźwigu, 13) Roboty budowlano - instalacyjne w maszynowni, szybie i na podestach przystankowych, związane z demontażem starego dźwigu i montażem nowego dźwigu, w tym w szczególności.: a) powiększenie otworów drzwiowych na wszystkich przystankach w celu przystosowania do nowych drzwi, b) uzupełnienie ubytków budowlanych w murach po demontażu starego dźwigu i montażu nowego dźwigu, c) remont instalacji elektrycznej w maszynowni, w tym wymiana instalacji oświetleniowej (osprzętu i opraw oświetleniowych), d) wykonanie instalacji oświetleniowej szybu, e) wykonanie zasilania z rozdzielni do maszynowni i wyłącznika głównego dźwigu (doprowadzenie nowej instalacji zasilającej do maszynowni z tablicy na parterze budynku), f) potwierdzenie wykonania prac elektrycznych protokołem z pomiarów elektrycznych podpisanym przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami, g) remont maszynowni, w tym naprawa tynków, malowanie, malowanie belek pod wciągarkę, usunięcie starej posadzki, położenie posadzki z płytek, wykonanie wentylacji grawitacyjnej maszynowni, h) remont szybu dźwigu, w tym naprawa tynków i malowanie, i) wymiana drzwi wejściowych do przedsionka i maszynowni na drzwi o klasie EI60: 800 x 2000 mm (1 szt.); 900 x 2000 mm (1 szt.), j) prace na przystankach: obróbka otworów drzwiowych, uzupełnienie tynków po wymianie drzwi przystankowych oraz malowanie ściany wokół drzwi, naprawa posadzki przy drzwiach, k) malowanie korytarza przy maszynowni oraz usunięcie starej posadzki, położenie nowej posadzki z płytek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą; 2) termin obowiązywanie gwarancji; 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl/202.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach