Przetargi.pl
Dostawa gotowych produktów żywnościowych w ramach drugiego śniadania do punktów przedszkolnych realizowanych w projekcie pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego

Związek Gmin Zagłębia Miedziowego ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Mała 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 840 14 90 , fax. 076 840 14 99
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
    ul. Mała 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 840 14 90, fax. 076 840 14 99
    REGON: 39030957700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gotowych produktów żywnościowych w ramach drugiego śniadania do punktów przedszkolnych realizowanych w projekcie pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowych produktów żywnościowych, tzw. drugiego śniadania do punktów przedszkolnych w miejscowościach:Szklary Dolne, Parchów, Gaworzyce, Obiszów, Stara Rzeka, Jerzmanowa, Jaczów, Pęcław, Kaźmierzów, Jędrzychów, Sucha Górna, Tarnówek, Trzebcz, Piotrowice, Wysoka, Buczyna, Sieroszowice, Strogoborzyce, Radwanice. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w zakresie powyżej wskazanych 19 punktów przedszkolnych. W przypadku jeżeli produkt nie jest oryginalnie zapakowany Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać go w odrębnym opakowaniu jednorazowym, np. woreczku. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania produktów przy zachowaniu środków ostrożności w zakresie przewożenia produktów żywnościowych określonych przepisami prawa. Zestawy produktów żywnościowych będą dostarczane codziennie w godzinach pracy punktów przedszkolnych, nie później jednak niż 1,5 h po ich otwarciu, z zastrzeżeniem, iż szczegółowy harmonogram dostaw zostanie ustalony z Zamawiającym. Dostawa w innych godzinach wymaga zgody Zamawiającego zależnej od warunków techniczno-organizacyjnych w zakresie możliwości odbioru i przechowania zestawów żywnościowych w poszczególnych punktach przedszkolnych. Gotowe produkty żywnościowe, tzw. drugie śniadanie, są przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat uczęszczających do punktów przedszkolnych w miejscowościach wskazanych powyżej. Liczba dzieci w danym punkcie nie może być mniejsza niż 3 i większa niż 25. Łączna maksymalna liczba dzieci w punktach przedszkolnych - 315. Wykaz produktów żywnościowych w ramach ZESTAWU przypadającego na jedno dziecko: Naturalny sok owocowy w kartoniku 200 ml (różne smaki) - 2 sztuki; Bułka słodka (z marmoladą, dżemem, serem, budyniem, rabarbarem, jabłkami, jagodami, itp.) od 100 do 150 gr (lub pączek, drożdżówka, rogal); Owoc (jabłko lub banan). Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia jednakowych zestawów w danym dniu. Skład zestawów nie może być jednakowy w dniach następujących po sobie. Przykładowo: Poniedziałek - Zestaw zawiera: sok porzeczkowy + sok pomarańczowy, bułkę słodką, jabłko (wszystkie zestawy jednakowe), Wtorek - Zestaw zawiera: sok grejpfrutowy + sok jabłkowy, pączka, banana (wszystkie zestawy jednakowe), Itd.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,- zapewnią zasoby organizacyjne do realizacji przedmiotowego zamówienia.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać:1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy, - załącznik nr 3: Oświadczenie o zapewnieniu zasobów organizacyjnych2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ,b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) oświadczenie, mocą którego wykonawca zobowiąże się do zapewnienia zasobów organizacyjnych do realizacji zamówienia.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustaleniaosób uprawnionych do reprezentowania spółki.W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokumentustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach