Przetargi.pl
Wymiana poszycia dachowego w budynkach przy ul. Młynarskiej 18b i 18c

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6419200 , fax. 074 6419202
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu
    ul. Zamkowa 4 4
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6419200, fax. 074 6419202
    REGON: 89104116700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana poszycia dachowego w budynkach przy ul. Młynarskiej 18b i 18c
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana poszycia dachowego oraz instalacji odgromowej w budynkach Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu przy ul. Młynarskiej 18b (ZADANIE NR 1) ul. Młynarskiej 18c (ZADANIE NR 2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zawiera projekt techniczny budowlany, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz dokumentacja projektowa stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiotowe budynki są obiektami zabytkowymi podlegającymi całkowitej ochronie konserwatorskiej wpisane do rejestru zabytków 1338/Wł z dnia 07.05.1991 r. Zamawiający zaleca aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu i zapoznał się z obiektem, którego dotyczy przedmiot zamówienia. Zamawiający zgodnie z postanowieniami decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ma obowiązek przekazania wraz z zawiadomieniem o rozpoczęciu robót danych personalnych kierownika budowy. W przypadku braku akceptacji przez Konserwatora Zabytków osoby kierownika budowy, lub zastrzeżeń co do posiadania przez niego doświadczenia w kierowaniu robotami przy zabytkach nieruchomych Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do przedstawienia innej osoby kierownika budowy spełniającej warunki SIWZ, która uzyska pozytywną opinię Konserwatora Zabytków. Wykonawca ma obowiązek wykonać dokumentację powykonawczą. Zamawiający informuje, że posiada ważne pozwolenie na budowę dotyczące remontu dachów przedmiotowych budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452600007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium dla ZADANIA NR 1 w wysokości 3100,00 zł. (słownie: trzy tysiące zł) a dla ZADANIA NR 2 w wysokości 4100,00 (słownie: cztery tysiące sto zł) przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 15.10.2009 r. do godz.10.00. W przypadku złożenia przez Wykonawcę ofert na ZADANIA NR 1 i 2 wysokość wadium ulega sumowaniu. W takim przypadku Wykonawca winien wnieść wadium z opisanym podziałem na zadania w wysokości 7200,00 zł (słownie: siedem tysięcy dwieście zł). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). 3. Oferta, która nie będzie zabezpieczona jedną z wymienionych form wadium zostanie wykluczona. 4. Wadium w pieniądzu : a) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu 94 1090 2271 0000 0001 0243 2720 b) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego - do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy jest to kserokopia musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważniona do podpisania oferty . 5. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych specyfikacją - oryginał należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 301 najpóźniej w terminie przewidzianym na składanie ofert, natomiast kserokopię należy załączyć do oferty. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w ust. 2 lit. b, c, d, e, albo zostanie przedłużony przez wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 6. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji. Gwarancje i poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego, lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek warunków, oprócz wynikających ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i ustawy Prawo zamówień publicznych, uznane zostaną jako nie spełniające warunków specyfikacji. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25, ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Z zastrzeżeniem ust.7, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2) Spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku podmiotów zorganizowanych w formie spółki cywilnej, każdy ze wspólników zobowiązany jest dołączyć wypis z ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie ww uchwał 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 3. Imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy dla przedmiotowego zadania posiadającej określone przepisami prawa budowlanego uprawnienia wraz z: zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów dla osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy potwierdzające jej przynależność do tej izby oraz kopię uprawnień, udokumentowaniem co najmniej dwu letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych w formie wykazu zawierającego adresy, okres zatrudnienia na obiekcie, zakres prowadzonych prac - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, wraz z dokumentem potwierdzonym przez Konserwatora zabytków potwierdzającym posiadane doświadczenie z którego wynika, że osoba ta sprawowała obowiązki kierownika budowy przez okres minimum 2 lata przy robotach na obiektach zabytkowych lub dokument w innej formie określający możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy na obiekcie zabytkowym. 4. Wykaz zrealizowanych zadań (co najmniej jednego) porównywalnych z przedmiotem zamówienia, wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia firmy jest krótszy - w tym okresie polegających na robotach związanych z poszyciem dachowym w budynkach wpisanych do rejestru zabytków - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia poświadczający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej. 6. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach