Związek Gmin Zagłębia Miedziowego ogłasza przetarg
- Adres: 59-100 Polkowice, ul. Mała 1
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 840 14 90 , fax. 076 840 14 99
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego
ul. Mała 1 1
59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 076 840 14 90, fax. 076 840 14 99
REGON: 39030957700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa gotowych produktów żywnościowych w ramach drugiego śniadania do punktów przedszkolnych realizowanych w projekcie pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gotowych produktów żywnościowych, tzw. drugiego śniadania do punktów przedszkolnych w miejscowościach:Szklary Dolne, Parchów, Gaworzyce, Obiszów, Stara Rzeka, Jerzmanowa, Jaczów, Pęcław, Kaźmierzów, Jędrzychów, Sucha Górna, Tarnówek, Trzebcz, Piotrowice, Wysoka, Buczyna, Sieroszowice, Strogoborzyce, Radwanice. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w zakresie powyżej wskazanych 19 punktów przedszkolnych. W przypadku jeżeli produkt nie jest oryginalnie zapakowany Wykonawca będzie zobowiązany dostarczać go w odrębnym opakowaniu jednorazowym, np. woreczku. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania produktów przy zachowaniu środków ostrożności w zakresie przewożenia produktów żywnościowych określonych przepisami prawa. Zestawy produktów żywnościowych będą dostarczane codziennie w godzinach pracy punktów przedszkolnych, nie później jednak niż 1,5 h po ich otwarciu, z zastrzeżeniem, iż szczegółowy harmonogram dostaw zostanie ustalony z Zamawiającym. Dostawa w innych godzinach wymaga zgody Zamawiającego zależnej od warunków techniczno-organizacyjnych w zakresie możliwości odbioru i przechowania zestawów żywnościowych w poszczególnych punktach przedszkolnych. Gotowe produkty żywnościowe, tzw. drugie śniadanie, są przeznaczone dla dzieci w wieku 3-5 lat uczęszczających do punktów przedszkolnych w miejscowościach wskazanych powyżej. Liczba dzieci w danym punkcie nie może być mniejsza niż 3 i większa niż 25. Łączna maksymalna liczba dzieci w punktach przedszkolnych - 315. Wykaz produktów żywnościowych w ramach ZESTAWU przypadającego na jedno dziecko: Naturalny sok owocowy w kartoniku 200 ml (różne smaki) - 2 sztuki; Bułka słodka (z marmoladą, dżemem, serem, budyniem, rabarbarem, jabłkami, jagodami, itp.) od 100 do 150 gr (lub pączek, drożdżówka, rogal); Owoc (jabłko lub banan); wafel około 28gr (bez polewy). Dostawca zobowiązany będzie do dostarczenia jednakowych zestawów w danym dniu. Skład zestawów nie może być jednakowy w dniach następujących po sobie. Przykładowo: Poniedziałek - Zestaw zawiera: sok porzeczkowy + sok pomarańczowy, bułkę słodką, jabłko i wafel (wszystkie zestawy jednakowe), Wtorek - Zestaw zawiera: sok grejpfrutowy + sok jabłkowy, pączka, banana i wafel (wszystkie zestawy jednakowe), Itd. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153210004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - Posiadają zasoby organizacyjne do realizacji przedmiotowego zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać: 1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty, - załącznik nr 2: Oświadczenie wykonawcy, - załącznik nr 3: Oświadczenie o zapewnieniu zasobów organizacyjnych 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) oświadczenie, mocą którego wykonawca zapewni zasoby organizacyjne do realizacji zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną