Przetargi.pl
Budowa remizy strażackiej w Tarnowie zaprojektowanie i budowa remizy strażackiej z zapleczem socjalno - biurowym i niezbędną infrastrukturą techniczną we wsi Tarnów gmina Ząbkowice Śląskie zaprojektuj i wybuduj.

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. 1-go Maja 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 151 881 do 885 wew. 123 , fax. 074 8155445
  • Data zamieszczenia: 2009-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 1-go Maja 15 15
    57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 074 151 881 do 885 wew. 123, fax. 074 8155445
    REGON: 00052611000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabkowiceslaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa remizy strażackiej w Tarnowie zaprojektowanie i budowa remizy strażackiej z zapleczem socjalno - biurowym i niezbędną infrastrukturą techniczną we wsi Tarnów gmina Ząbkowice Śląskie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Budowa remizy strażackiej w Tarnowie- zaprojektowanie i budowa remizy strażackiej z zapleczem socjalno - biurowym i niezbędną infrastrukturą techniczną we wsi Tarnów gmina Ząbkowice Śląskie - zaprojektuj i wybuduj. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zamierzenia inwestycyjnego w zakresie: Remiza strażacka : hala o konstrukcji stalowej-ramowej, jednonawowa, o wymiarach poziomych: szerokość 12 m, długość 13,5 m; część socjalno- biurowa jedna kondygnacja z popuszczeniem poddasza użytkowego, Budowa niezbędnej infrastruktury m.in.: - zjazd na drogę gminną na dz. Nr 147, - przyłącza obsługujące inwestycję, w tym: a) przyłącze wody, w tym na cele ppoż., b) przyłącze energetyczne, c) przyłącze telekomunikacyjne, - do czasu budowy lokalnej sieci kanalizacji sanitarnej - budowa zbiornika bezodpływowego o pojemności V= 5 m3 lub ekologicznej oczyszczalni, - dopuszcza się realizację doziemnych zbiorników na nadmiar wód opadowych w celu wykorzystania ich do celów gospodarczych, - oświetlenie terenu, - urządzenie przyległych terenów zielonych, - prace towarzyszące niezbędne do wykonania inwestycji. W ramach przedmiotu zamówienia należy: Uzyskać wszelkie decyzje administracyjne niezbędne do projektowania i wykonania przedmiotu zamówienia, w tym pozwolenia na budowę oraz przekazania obiektu do użytkowania, zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane. Opracować STWiOR, kosztorys inwestorski oraz wykonać roboty budowlane w oparciu o opracowaną dokumentację techniczną. Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący zał. nr 1 SIWZ. 3. Miejsce wykonania zamówienia: Tarnów, działka geodezyjna nr 189, województwo dolnośląskie, powiat ząbkowicki, gmina Ząbkowice Śląskie. 4. Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : przedmiot główny: 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.21.30.00-3 . 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sposób wykonania (oferta wariantowa). 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 30 czerwca 2010 r. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 3.000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3.Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach, w treści tych dokumentów musi być zawarte zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Gwarancja, poręczenie nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą podanego w cz. V SIWZ. 5. Wadium należy wnieść do dnia 15.10.2009 r. do godz. 10:00 - w pieniądzu przelewem na konto Gmina Ząbkowice Śląskie ul. 1 Maja 15; 57-200 Ząbkowice Śląskie Bank Spółdzielczy nr konta 04 9533 0004 2001 0009 8645 0005 z dopiskiem: ZP.341-16/2009 Budowa remizy strażackiej w Tarnowie- zaprojektowanie i budowa remizy strażackiej z zapleczem socjalno - biurowym i niezbędną infrastrukturą techniczną we wsi Tarnów gmina Ząbkowice Śląskie - zaprojektuj i wybuduj.W takim przypadku wykonawca winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu. (terminem wniesienia wadium jest data i godzina zaksięgowania kwoty wadium na koncie Zamawiającego). - w pozostałych dopuszczalnych formach w przypadku osobistego składania oferty, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem oryginał należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, aby można go było złożyć w kasie zamawiającego , a do oferty wpiąć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń wymaganych w SIWZ , lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie . - Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego umowy na zasadach określonych w projekcie umowy, 3) zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium z chwilą: - upływu terminu związania ofertą, - zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - unieważnienia postępowania, ostatecznego rozstrzygnięcia protestów lub upływu terminu do ich wnoszenia. 8. Zamawiający z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a Ustawy zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona przy czym złożenie wniosku przez wykonawcę którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się prawa do wniesienia protestu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. V.3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych poniżej: 1 Oferta - druk jest załącznikiem do SIWZ. 2 Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. W przypadku osobistego występowania wykonawcy lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych Zamawiający, nie wymaga złożenia do oferty pełnomocnictwa rodzajowego lub wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 3 W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, musza zostać spełnione następujące warunki: - oferta będzie zawierać informacje wymienione w pkt.4. i pkt.5. litera a SIWZ dla każdego partnera konsorcjum, - oferta będzie podpisana w taki sposób, aby wiązała prawnie wszystkich partnerów, - wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarna za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, - jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący(lider) upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak i wszystkich partnerów, - zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. W przypadku nie przystąpienia do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie konsorcjum, Zamawiający nie wymaga wypełnienia druku pełnomocnictwa i załączania jego do oferty. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1a do oferty. 4 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 5 Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 zamówień w sumie o wartości min. w wys. 50 % kwoty ofertowej, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym i projektowym ( łącznie) , stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. c) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności - tj.: 1) Kierownikiem budowy o odpowiednich do przedmiotu zamówienia uprawnieniach budowlanych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2) projektantem o odpowiednich uprawnieniach lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wg wzoru załącznik do SIWZ SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. 6 Inne wymagane dokumenty wynikające z treści SIWZ. 7 Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów określonych w art. 25 ust. 1 ustawy, lub nie złożyli pełnomocnictw albo złożone oświadczenia lub dokumenty zawierają błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, zostaną wezwani do ich uzupełnienia, a w przypadku ich nie uzupełnienia zostaną wykluczeni a oferty odrzucone, jako niezgodne odpowiednio z ustawa lub treścią niniejszej SIWZ. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 8 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycja § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.). 9 Wszelkie inne dokumenty ponad wymienione w pkt. - 1 - 6 SIWZ załączone do oferty nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego podczas oceny - spełniania przez wykonawców warunków uczestnictwa w postępowaniu. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. UWAGA: Ww. dokumenty muszą być złożone w formie oryginału opatrzone pieczątką Wykonawcy lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią Wykonawcy). Wszystkie strony (kartki) należy kolejno ponumerować oraz opatrzyć czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabkowiceslaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach