Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.

Gmina Miasto Łęczyca ogłasza przetarg

  • Adres: 99100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (024) 721 03 00 , fax. (024) 721 03 01
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Łęczyca
    ul. Marii Konopnickiej 14
    99100 Łęczyca, woj. łódzkie
    tel. (024) 721 03 00, fax. (024) 721 03 01
    REGON: 61101547700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leczyca.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2018r. do 31.12.2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do 82 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 1.473,68 MWh w okresie od dnia 01.01.2018r. do 31.12.2018r., z tego: a. Do lokali i obiektów 871,00 MWh – Wykaz punktów poboru stanowi Załącznik nr 1a do SIWZ b. Dla potrzeb oświetlenia drogowego 602,68 MWh – Wykaz punktów poboru stanowi Załącznik nr 1b do SIWZ. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. W §17 Załącznika nr 6 do SIWZ zamawiający przewidział możliwość dokonania zmiany ilości punktów poboru (PPE). 2. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 20 grudnia 2004r. w sprawie szczegółowych warunków przyłączania podmiotów do sieci elektroenergetycznych, ruchu i eksploatacji sieci, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zasady funkcjonowania systemu elektroenergetycznego zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. Zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. 3. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa 09310000-5 Elektryczność. 4. Stosowane okresy rozliczeniowe C1x, G – 2 miesiące C2x – 1 miesiąc 5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej. 6. W Załączniku nr 1a i 1b poglądowo wskazano nabywców faktur oraz adresy do przesyłania faktur. Ostateczne dane dotyczące wystawiania i dostarczania faktur zawarte zostaną w Umowie sprzedaży/załączniku do Umowy sprzedaży energii elektrycznej. 7. W odniesieniu do wszystkich PPE zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny, a umowy dystrybucyjne zawarte są na czas nieoznaczony. 8. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej zawarte są na czas oznaczony i wygasną z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”). 9. W przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana po stronie zamawiającego / odbiorcy, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz zamawiających (odbiorców) lub złożenia w imieniu zamawiających (odbiorców) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa. 10. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 11. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami energii elektrycznej - dalej „odbiorcami”) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 12. Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1a / 1b do SIWZ kolumna „Nazwa OSD”. 13. Obecny dostawca energii elektrycznej – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1a/ 1b do SIWZ kolumna „Nazwa obecnego sprzedawcy”. 14. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy. 15. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach: Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego 16. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia 17. Część I zamówienia - Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów 1) Łączny szacowany wolumen 871,00 MWh, z tego: Strefa I – 463,77 MWh Strefa II – 407,23 MWh. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. 2) Ilość punktów poboru - 57 3) Szczegółowy opis punktów poboru zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ 4) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa 5) Okres dostaw energii elektrycznej – od 01.01.2018r. do 31.12.2018r 18. Część II zamówienia - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego 1) Łączny szacowany wolumen 602,68 MWh, z tego: Strefa I – 140,45 MWh Strefa II – 462,23 MWh. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%. 2) Ilość punktów poboru - 25 3) Szczegółowy opis punktów poboru zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ 4) W wyniku rozstrzygnięcia postępowania zawarta zostanie 1 (jedna) umowa 5) Okres dostaw energii elektrycznej – od 01.01.2018r. do 31.12.2018r. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 21. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część I zamówienia - 4.000,00 zł (słownie złotych cztery tysiące 00/100) Część II zamówienia – 3.000,00 zł (słownie złotych trzy tysiące 00/100) Dwie części zamówienia 7.000,00 zł (słownie złotych siedem tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dotyczy Części I oraz Części II zamówienia: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej wykonawca złoży: Ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o udzielenie: 1) Jednej części zamówienia wypełnia Formularz oferty w części A lub B oraz C, 2) Dwóch części zamówienia wypełnia Formularz oferty w części A i B oraz C 3. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim, natomiast dokumenty sporządzone w języku obcym, które załączone zostaną do oferty, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Formularz oferty musi być podpisany przez osobę/osoby upoważnione do działania w imieniu wykonawcy. 6. Wszelkie zmiany naniesione przez wykonawcę w ofercie winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opatrzone datą naniesienia zmian. 7. Do oferty należy dołączyć Oświadczenie własne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu (wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 3a i/lub 3b do SIWZ) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzorca stanowiącego Załącznik nr 4a i/lub 4b do SIWZ) oraz (o ile jest to niezbędne) pełnomocnictwo. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa Oświadczenia wg Załącznika 3a i/lub 3b oraz 4a i/lub 4b do SIWZ. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 10. Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 11. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 12. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę pełnomocnictwem, dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 13. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu MR dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składane są w oryginale. Pozostałe dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu pierwszym, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 14. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8a i/lub 8b do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert). 15. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 16. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-6 i 9 Rozporządzenia MR. 17. Oświadczenia dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składane są w oryginale. Dokumenty, inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach