Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. wraz z odkupem nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w OZE w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r.

PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, Tumska, 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W ŁĘCZYCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Tumska, 2
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    REGON: 610283589
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimleczyca.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej do obiektów PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. wraz z odkupem nadwyżki energii elektrycznej wytworzonej w OZE w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.07.2024r. do 30.06.2025r. do 12 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 1.334,30 MWh oraz odkup nadwyżek wyprodukowanej energii elektrycznej w trzech instalacjach fotowoltaicznych o łącznym szacowanym wolumenie odkupu 6,0 MWh. 2.Standardy jakościowe1)Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych oraz odkup nadwyżki energii elektrycznej niezużytej na bieżąco.2)Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 kwietnia 2023 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego i Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 6 grudnia 2022r. ze zmianami w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. 4.Szczegóły dotyczące szacunkowego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru oraz szacunkowej ilości odkupu energii elektrycznej opisane zostały w Załączniku nr 1 do SWZ Wykaz punktów poboru.5.Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej oraz prognozowane ilości odkupu energii elektrycznej mają charakter orientacyjny i mogą odbiegać od faktycznie pobranej lub odkupionej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii.6.Wykonawca w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umów właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz do reprezentowania zamawiającego przed OSD - proces zmiany sprzedawcy.7.W Załączniku nr 1 do SWZ wskazano:1)Nazwę / adres obiektu2)Numer PPE3)Parametry dystrybucyjne4)Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w strefach5)Szacunkowa ilość energii elektrycznej przewidziana do odkupu8.Informacja w sprawie wyboru dostawcy rezerwowego zostanie przekazana wraz z danymi do zmiany sprzedawcy (Rozdział XX SWZ).9.Stosowane okresy rozliczeniowe na terenie Energa Operator SA :-grupa taryfowa C2x, Bx – 1 m-c-grupa taryfowa C1x, G– 2 m-ce10.Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającym (odbiorcą energii elektrycznej) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).11.W przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpią zmiany w zakresie Nabywcy / Odbiorcy (np. zmiana nazwy, adresu) wymagające zawarcia nowej umowy dystrybucyjnej, zamawiający może udzielić stosownego Pełnomocnictwa wykonawcy lub zawrzeć umowę indywidualnie.12.Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z art. 139 ust. 1 Pzp, tj. możliwość dokonania, w pierwszej kolejności, badania i oceny ofert, a następnie dokonania kwalifikacji podmiotowej wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.13.W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art.4j ust.1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r.14.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.15.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 Pzp.16.Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.17.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.18.Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej i sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia (art. 131 ust.2 Pzp).19.Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych.20.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.21. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust.2 pkt 2 Pzp.22.Zamawiający posiada na trzech punktach PPE mikro instalację fotowoltaiczną. Produkcja z instalacji fotowoltaicznej w około 95% do 100% będzie zużywana bezpośrednio poprzez bieżące zużycie (auto konsumpcję). Łączna moc zainstalowanych instalacji fotowoltaicznych to 120 kWp. Nadmiar energii, która nie będzie zużyta na bieżąco przeznaczona jest do odkupu. 23. Wykonawca, który złoży najkorzystniejsza ofertę, zobowiązany będzie przed podsianiem umowy o podanie administratora danych osobowych wraz z kontaktem mailowym oraz kontakt do osoby działającej w imieniu Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej2.Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej jeżeli wykaże:posiadanie uprawnień w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadanie ważnej Koncesji w zakresie obrotu energią elektryczną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy Pe).Warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje dostawę energii elektrycznej.3.Zgodnie z treścią art. 117 ust. 2 Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i to on zrealizuje dostawę energii elektrycznej. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, który z wykonawców realizować będzie przedmiot zamówienia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.4.Zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.6.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach