Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa basenu

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa basenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa basenu – zapewnienie prawidłowego funkcjonowania basenu na obiekcie sportowo – kondycyjnym 32. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Łask. 2. Założenia technologiczne dla basenu o wymiarach 25m x 12,5m: 2.1. czas użytkowania basenu: 2.1.1. od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 21.00; 2.1.2. w soboty i niedziele w godz.10.00 – 18.00; 2.2. ilość osób użytkujących basen na dzień – max. 250; 2.3. temperatura wody w basenie +28 C; 2.4. czas pracy stacji uzdatniania wody 24h/dobę; 2.5. wydajność zespołu pompowo-filtrującego 148 m3/h; 2.6. płukanie wsteczne filtrów 2 razy w tygodniu. 3.3. Zakres konserwacji kompleksu sportowo – kondycyjnego: 3.1. Stały nadzór nad pracą urządzeń stacji oraz ich bieżąca konserwacja i czyszczenie urządzeń. (C) 3.2. Ustala się, iż Wykonawca zapewni stały dyżur na terenie pływalni umożliwiający wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres niniejszej umowy. 3.3. Obsługa filtrów basenowych wielowarstwowych, w tym płukanie zgodnie z instrukcją filtrów, bieżąca kontrola złoży filtracyjnych. Płukanie powinno odbywać się wg wskazań manometrów różnicy ciśnień, w zależności od obciążenia basenu, nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu wraz z czyszczeniem odpowietrzników 3.4. Obsługa pomp obiegowych, zaworów, armatury oraz ich bieżąca konserwacja, czyszczenie prefiltrów pomp, zaworów zwrotnych, okresowe półroczne prace konserwacyjne muszą być wykonywane przez autoryzowany serwis producenta/dostawcy w/w urządzeń. 3.5. Obsługa lampy UV do dezynfekcji wody oraz jej konserwacja polegająca na kwartalnym czyszczeniu i wymianie żarników, co 6000h (C) 3.6. Obsługa aparatury pomiarowej i sterującej MSR Bermuda oraz jej okresowa kalibracja nie rzadziej niż raz w tygodniu. (C) 3.7. Bieżąca kontrola automatyki i sterowania pracą instalacji technologicznej (C) 3.8. Obsługa instalacji podgrzewania wody w obrębie stacji uzdatniania wody (C) 3.9. Obsługa instalacji elektrycznej w obrębie stacji uzdatniania wody (T) 3.10. Dostawy środków chemicznych – adekwatnie do potrzeb np. Benamin Sporex - podchloryn sodu 13%, Benamin lock flussig - koagulant, korektor pH minus – Benamin pH minus lub równoważny, środek grzybobójczy i glonobójczy algicit super BWT lub równoważny do technologii uzdatniania wody. 3.11. Uzupełnianie środków chemicznych w zbiornikach dozujących potrzebnych dla zapewnienia odpowiedniej jakości wody pływalni (C) 3.12. Stała kontrola wody pływalni, utrzymanie odpowiednich parametrów fizyko – chemicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, badanie przy pomocy fotometru do codziennej kontroli parametrów wody basenowej takich jak chlor wolny, związany i całkowity odczyn pH (C) 3.13. Czyszczenie zbiornika przelewowego przewidziane w okresie przerwy technologicznej przeprowadzone zgodnie z instrukcją i wymogami higieny (R) 3.14. Czyszczenie dna pływalni bez konieczności spuszczania wody (C) 3.15. Dokonywanie wpisów i sprawozdań z przeprowadzonych czynności serwisowych oraz nieprawidłowości pracy poszczególnych urządzeń – w razie awarii lub uszkodzenia urządzeń stacji uzdatniania wody niezwłoczny kontakt z Kierownictwem obiektu. 3.16. Raz w roku (sugerowany termin – od 15 lipca do 15 sierpnia) niezbędna jest przerwa technologiczna, przeprowadzone będą prace takie jak wyłączenie stacji uzdatniania wody, opróżnienie niecki pływalni, czyszczenie gruntowne niecki pływalni, sprawdzenie i ewentualne uzupełnienia uszczelnienia dna i ścian niecki basenowej za pomocą trwale elastycznej masy silikonowej odpornej na stałe działanie wody basenowej w jednolitym kolorze analogicznym do istniejącego uszczelnienia, dokładny przegląd urządzeń, napełnienie niecki, uruchomienie stacji uzdatniania wody, uzupełnienie złoża w filtrach (R) 3.17. Wyniki badań wody wykonywane przez sanepid (co najmniej 1 raz w miesiącu) należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu 3.18. C – codziennie T - tygodniowo R - rocznie. 3.4. Wykonawca zapewnia (w przypadku konieczności wymiany) części zamienne i eksploatacyjne do pomp obiegowych, pompek dozujących, inżektorów, regulatora poziomu w postaci: 4.1. łożyska i uszczelniacze pomp obiegowych 4.2. elektrody pH, Rx oraz chlor kontrolera basenowego MSR Bermuda 4.3. bufory do kalibracji kontrolera basenowego MSR Bermuda 4.4. tabletki DPD1/Phenol RED do fotometru 4.5. żarniki do lamp UV AP POOL – 6 szt. wymiana raz w roku 4.6. membrany pompek, zaworki dozujące, inżektory, gumki, uszczelki i inne elementy zużywające się. Wartość części zamiennych wliczona w cenę usługi. 5. Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszystkie środki czystości niezbędne do wykonania zamówienia, w tym środki do uzdatniania wody basenowej, dezynfekcji pływalni, niecki basenowej i zaplecza sanitarnego, które muszą być biodegradowalne, niemające wpływu na wodę w pływalni, oraz muszą posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli, jakości (np. Atesty PZH). Środki do uzdatniania wody muszą być w postaci umożliwiającej dozowanie za pomocą urządzeń zainstalowanych w stacji uzdatniania wody. Wartość środków wliczona w cenę usługi. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy pomieszczenie techniczne dla obsługi pływalni oraz inne pomieszczenia do przechowywania środków do obsługi technologicznej basenu wraz z niezbędnym wyposażeniem, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za stan techniczny oraz czystość pomieszczeń oraz ich wyposażenia. W przypadku zniszczenia stanu powłoki malarskiej, podłogi, wyposażenia itp. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej naprawy i odnowy na własny koszt. 7. Wykonanie prac objętych niniejszą umową Zamawiający będzie potwierdzał protokołem odbioru sporządzonym w danym miesiącu, za który powstaje płatność
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada przeszkolenie przeprowadzone przez dostawcę i gwaranta z obsługi urządzeń, a w szczególności w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń stacji uzdatniania wody oraz urządzeń kontrolno-pomiarowych i lamp UV wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach