Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ogłasza przetarg

  • Adres: 42445 Szczekociny, ul. Senatorska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 557 050 , fax. 343 557 165
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
    ul. Senatorska 2
    42445 Szczekociny, woj. śląskie
    tel. 343 557 050, fax. 343 557 165
    REGON: 15139873500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych – ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej: 1) do 75 punktów zasilania oświetlenia ulicznego, rozliczanego w grupie taryfowej O11 i C11, do 39 punktów poboru energii elektrycznej do obiektów, rozliczanych w grupie taryfowej C11, C12a, C12b i G11; 2) Szacunkowy pobór energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz eksploatacji obiektów w okresie realizacji zamówienia wynosi: 615686,49 kWh; 3) Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej, zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 5. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej zwanym: OSD) na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy – Prawo Energetyczne. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej w ramach przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ odbywa się po raz kolejny. 9. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ znajdują się na terenie OSD Tauron Dystrybucja S. A. 10. Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. 11. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru Zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy (art. 4j ust. 1 ustawy Prawo energetyczne). 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W oparciu o udzielone pełnomocnictwo Wykonawca zgłosi właściwemu OSD zawarcie umowy sprzedaży oraz dokona wszelkich czynności, które będą konieczne w procesie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. 13. Zamawiający udostępni w arkuszu Exel wszystkie dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy. 14. Informacje związane ze sposobem realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy tj. w załączniku nr 6 do SIWZ – Wzór umowy. 15. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo–rozliczeniowych. 16. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2) Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp) 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach