Przetargi.pl
„Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”

Gmina Suszec ogłasza przetarg

  • Adres: 43-267 Suszec, ul. Lipowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 3 244 993 050 , fax. 324 493 051
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suszec
    ul. Lipowa 1
    43-267 Suszec, woj. śląskie
    tel. 3 244 993 050, fax. 324 493 051
    REGON: 27625834500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZGODNIE Z PKT. 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: „Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”, zwana dalej zamówieniem. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 04 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. 3.2. PODSTAWOWE INFORMACJE: 1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3; 2) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 135 3) Sumaryczna szacunkowa moc umowna: 1 789,42 kW 4) Prognozowane szacunkowe zużycie energii w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy): 1 591,07 MWh 5) Dane w rozbiciu na taryfy: L.p. TARYFA PROGNOZOWANE MAX. ZUŻYCIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ [MWh] 1 C11 653,41 2 C21 391,96 3 B11 14,98 4 G11 0,70 5 C12b (dzienna) 170,92 6 C12b (nocna) 356,19 7 C12a 2,91 RAZEM: 1 591,07 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej – zał. 1.A do SIWZ, gdzie: a. oświetlenie uliczne Gminy Suszec - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 1 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. b. obiekty gminne - budynki - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 2 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. . c. obiekty gminne - przepompownie - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 3 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. d. obiekty gminne – obiekty straży pożarnej - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 4 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. e. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Rudziczce - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 5 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. f. placówka Szkoły Podstawowej w Suszcu - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 6 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. g. placówka Przedszkola Publicznego w Suszcu – zestawienie punktów poboru energii zawiera część 7 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. h. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Kryrach - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 8 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. i. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Mizerowie - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 9 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. j. placówka Szkoły Podstawowej w Kobielicach - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 10 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. k. placówka Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Radostowicach - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 11 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. l. obiekty GOS Suszec (Gminnego Ośrodka Sportu) - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 12 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. m. obiekty GZUW Suszec (Gminnego Zespołu Usług Wspólnych) - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 13 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. n. obiekty GOK w Suszcu - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 14 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. o. obiekty PGK Sp. z o.o. w Suszcu - zestawienie punktów poboru energii zawiera część 15 - zał. 1.A ZAMAWIAJĄCY z którym zostanie podpisana umowa na przedmiotowy zakres został wskazany zał. 1.A. 7) Ilości MWh oraz moc, podane w niniejszej SIWZ, mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%, w związku z czym: - prognozowane szacunkowe zużycie energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zużycia energii, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy, - faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w zał. nr 1.A do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii, - na powyższe Wykonawca wyraża zgodę. 3.3. POZOSTAŁE ISTOTNE INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Każda część zamówienia wymieniona w pkt. 3.2.6) lit. a) - o), wchodząca w skład zbiorczego zestawienia punktów poboru energii elektrycznej – zał. 1.A, będzie realizowana na podstawie odrębnej umowy podpisanej z wykonawcą wyłonionym w drodze w/w postępowania przetargowego. Umowę dla danego zakresu punktów poboru energii będzie ze strony Zamawiającego podpisywał ten podmiot, który nimi zarządza (wskazany w zał. 1.A). Łącznie na realizację przedmiotu zamówienia zostanie podpisanych 15 umów. Faktury VAT będą wystawiane na poszczególnych płatników oddzielnie. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. Wszystkie rozliczenia związane z realizacją w/w zamówienia publicznego, będą dokonywane w PLN. Zobowiązania Zamawiającego upoważnionego do przeprowadzenia niniejszego postępowania oraz zobowiązania pozostałych wspólnych Zamawiających (podmiotów) niniejszego postępowania w stosunku do wyłonionego w przetargu wykonawcy zamówienia, nie będą miały charakteru solidarnego i będą wyłącznie zobowiązaniami poszczególnych podmiotów niniejszego postępowania. 2) Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. 3) Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej zwanym: OSD) na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w zał. nr 1.A do SIWZ. 4) Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy – Prawo Energetyczne. 5) Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej w ramach przedmiotu zamówienia. 6) Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla większości punktów wskazanych w zał. nr 1.A do SIWZ odbywa się po raz kolejny. Wszystkie punkty z kolejną zmianą sprzedawcy posiadają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Obecnym sprzedawcą dla tych punktów jest ELEKTRA S.A. WARSZAWA. Umowy sprzedaży zawarte są na czas określony do 31.12.2020 r., nie ma konieczności wypowiadania obecnych umów sprzedaży energii elektrycznej. Dla dwóch punktów wskazanych w zał. nr 1.A do SIWZ: - część 1 pkt. 77, oraz - część 2 pkt. 7, proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz pierwszy. Zamawiający dokonał wypowiedzenia dla wymienionych powyżej umów kompleksowych ze skutkiem na dzień 31.12.2020 r. i samodzielnie zawrze umowy dystrybucyjne na czas nieokreślony. Dla punktu wskazanego w części 1 pkt. 77. „OŚWIETLENIE ULICZNE GMINY SUSZEC” obecnym sprzedawcą jest PKP Energetyka oddział w Warszawie. Umowa sprzedaży zawarta na czas określony do 31.12.2020 r. Dla punktu wskazanego w części 2 poz. 7. „OBIEKTY GMINNE - BUDYNKI” obecnym sprzedawcą jest OSD Tauron Dystrybucja S.A./ o. Gliwice. Umowa sprzedaży zawarta na czas określony do 31.12.2020 r. 7) Wszystkie punkty poboru wskazane w zał. nr 1.A do SIWZ znajdują się na terenie OSD Tauron Dystrybucja S.A. 8) Stosowane dla poszczególnych punktów PPE okresy rozliczeniowe zostały wskazane w zał. 1.A. 9) Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz pozostałych podmiotów wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów sprzedaży energii elektrycznej. Pełnomocnictwo i jego zakres będzie integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym, Zamawiającego oraz pozostałych podmiotów wspólnie ubiegających się o niniejsze zamówienie, umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego dane do zmiany sprzedawcy wg załącznika 1.A do SIWZ. 10) Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa. 11) Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel. 12) Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. 13) W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 14) Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy na w drodze wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej. 3.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie dla przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w ISTOTNYCH POSTANOWIENIACH UMOWY stanowiących zał. 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYMAGANE DOKUMENTY: - WYMIENIONE W PKT.: 7.3 SIWZ - TŁUMACZENIA (JEŻELI DOTYCZY); 6.1.5 SIWZ - ZOBOWIAZANIE (JEŻELI DOTYCZY); 7.13 i 7.14 i 12.6 SIWZ - PEŁNOMOCNICTWA (JEŻELI DOTYCZY); 12.3 SIWZ - formularz oferty - ZAŁ. 1;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach