Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie gminy Głogów

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie gminy Głogów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa zadania: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego na terenie gminy Głogów. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucyjnych na potrzeby oświetlenia ulic na terenie gminy Głogów. 3) Charakterystyka - dane techniczne: a) sumaryczna moc umowna - 199,6 kW b) ilość punktów poboru mocy - 30 szt. c) planowane całkowite zużycie energii w okresie realizacji niniejszego zamówienia (12 miesięcy) - 188 650,00 kWh d) średnie roczne zużycie energii od X.2008 r. do IX.2009 - 188 650,00 kWh. 4) Zestawienie miejsc poboru energii dla celów oświetlenia ulicznego na terenie gminy Głogów określa załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Określenie przewidywanego - planowanego poboru energii stanowi element niezbędny służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy za usługę odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty obowiązujących przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia, za wyjątkiem, kiedy Operator Systemu Dystrybucyjnego zmieni taryfy, zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Energetyki. Jednakże w takim wypadku ceny jednostkowe mogą ulec zmianie jedynie o taką samą wartość, która wprowadzono w danej taryfie. 6) Wykonawca - sprzedawca energii elektrycznej na obszarze działania Operatora Systemu Dystrybucji (OSD) musi posiadać zawartą umowę z tym operatorem o świadczenie usług dystrybucji, która reguluje kompleksowe stosunki pomiędzy sprzedawcą a OSD. Zawarcie takiej umowy jest warunkiem koniecznym umożliwiającym sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę. 7) Operatorem Dystrybucji dla wszystkich obiektów jest EnergiaPro S.A. 8) Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów określonych w załączniku do SIWZ odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 ze zm.), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wydanymi na ich podstawie. 9) Dostarczana energia musi spełniać parametry jakościowe - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 poz. 623). 10) Podstawą rozliczenia za przedmiot zamówienia będzie faktyczne zużycie energii w kWh, w oparciu o zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie ceny jednostkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przez Wykonawców biorących udział w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, cena w ofercie powinna być podana cyfrowo i słownie. W przypadku składania oferty równoważnej na formularzu należy dopisać wyraz (Równoważna). Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. W miejscu (nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum (wymienić wszystkich Wykonawców ubiegających się o zamówienie). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczanie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami) - załącznik nr 3a do SIWZ. 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i nie wnosi zastrzeżeń - załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 8. Kopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej, a w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej, oświadczenie Wykonawcy o zawarciu umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia energii - załącznik nr 5 do SIWZ 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ze zmianami). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Dokumenty wymagane mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)nych przedstawiciel(a)i Wykonawcy (w przypadku ubiegania się o zamówienie przez pełnomocnika).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach