Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-059 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3306800 , fax. 071 3306801
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Apelacyjna we Wrocławiu
ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 38/40
50-059 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3306800, fax. 071 3306801
REGON: 93020320000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pa.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa sprzątania w obiektach Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego15/17, przy ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 oraz przy ul. Lelewela 15. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1. 01.01.2010 r. - 31.07.2010 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skrócenia tego terminu o jeden miesiąc z jedno miesięcznym okresem wypowiedzenia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w artykule 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni Wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 2. W przypadku Wykonawców będących podmiotami zagranicznymi obowiązuje załączenie dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Wypełniony druk Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający także zapis o akceptacji warunków wymienionych we wzorze umowy stanowiącej integralną część SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w artykule 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 5.Kopię aktualnej polisy ubezpieczeniowej OC na kwotę minimum 100.000 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pa.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2015-09-29 - Sprzątanie budynku Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5
Dodano: 2014-08-01 - Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu ul. Poniatowskiego 2
Dodano: 2014-04-08 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2014-01-30 - Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Lubaniu ul. Armii Krajowej 31
Dodano: 2014-01-08 - Sprzątanie pomieszczeń w prokuraturach okręgu jeleniogórskiego
Dodano: 2012-10-01 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG PORZĄDKOWYCH NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY I OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY WE WROCŁAWIU
Dodano: 2010-11-18 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2010-04-30 - Świadczenie usługi sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze.
Dodano: 2009-12-07 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG PORZĄDKOWYCH NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY I OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY WE WROCŁAWIU
Dodano: 2009-12-01