Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 121
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6473500, 6473571 , fax. 075 64735371
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze
ul. Wolności 121 121
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6473500, 6473571, fax. 075 64735371
REGON: 23000088400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych w obiekcie i na posesji Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze w zakres , których wchodzą nastepujące czynności : codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 1.290.95 m kw. , codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych o łącznej powierzchni 156.50 m kw.,codzienne sprzątanie korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 434.58 m kw., kwartalne mycie okien w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach o łącznej powierzchni 235 m kw. ( 92 szt.) ,kwartalne pranie firan ( ok. 150 m kw.), półroczne czyszczenie lastryka w holu głównym i wiatrołapie o łącznej powierzchni 31.88 m kw.,półroczne pranie dywanów i wykładziny podłogowej o łacznej powierzchni 20 m kw. ,codzienne sprzątanie posesji ( zamiatanie, oczyszczanie koszy na śmieci , grabienie i zbieranie liści, odśnieżanie , zabezpieczanie przed oblodzeniem ) o łącznej powierzchni 1.500 m kw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pracownicy realizujący usługę sprzątania powinni posiadać doświadczenie w zakresie sprzątania oibiektów użyteczności publicznej . Wykonawca usługi musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną w okresie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę sprzątania obiektu czteroma pracownikami. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów , które muszą być złożone wraz z ofertą przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Wypełniony Formularz ofertowy i Formularz cenowy.2/Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzajace ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ,że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert .3/ Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.4-8 Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Dokument potwierdzajacy uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ) wystawione nbie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp. 7/ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie - usług sprzątania obiektów użyteczności publicznej . 8/ Referencje dotyczące wykonanych usług sprzątania . 9/ ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia - aktualne w okresie ważności umowy .10/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi , urządzeń jakie Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. 11/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków chemicznych , pomocniczych i materiałow , jakie Wykonawca zamierza użyć do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2015-09-29 - Sprzątanie budynku Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu przy ul. Bolesława Chrobrego 5
Dodano: 2014-08-01 - Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Zgorzelcu ul. Poniatowskiego 2
Dodano: 2014-04-08 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2014-01-30 - Sprzątanie pomieszczeń Prokuratury Rejonowej w Lubaniu ul. Armii Krajowej 31
Dodano: 2014-01-08 - Sprzątanie pomieszczeń w prokuraturach okręgu jeleniogórskiego
Dodano: 2012-10-01 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG PORZĄDKOWYCH NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY I OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY WE WROCŁAWIU
Dodano: 2010-11-18 - Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku
Dodano: 2010-04-30 - WYBÓR WYKONAWCY USŁUG PORZĄDKOWYCH NA POTRZEBY OŚRODKA SZKOLENIA PAŃSTWOWEJ INSPEKCJI PRACY I OKRĘGOWEGO INSPEKTORATU PRACY WE WROCŁAWIU
Dodano: 2009-12-01 - Usługa sprzątania w obiektach Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu przy ul. Piłsudskiego15/17, przy ul. Ofiar Oświęcimskich 38/40 oraz przy ul. Lelewela 15.
Dodano: 2009-11-30