Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze.

Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Wolności 121
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6473500, 6473571 , fax. 075 64735371
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Jeleniej Górze
    ul. Wolności 121 121
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6473500, 6473571, fax. 075 64735371
    REGON: 23000088400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania obiektu i posesji Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług porządkowych w obiekcie i na posesji Urzędu Skarbowego w Jeleniej Górze w zakres , których wchodzą nastepujące czynności : codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni 1.290.95 m kw. , codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych o łącznej powierzchni 156.50 m kw.,codzienne sprzątanie korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 434.58 m kw., kwartalne mycie okien w pomieszczeniach biurowych i na korytarzach o łącznej powierzchni 235 m kw. ( 92 szt.) ,kwartalne pranie firan ( ok. 150 m kw.), półroczne czyszczenie lastryka w holu głównym i wiatrołapie o łącznej powierzchni 31.88 m kw.,półroczne pranie dywanów i wykładziny podłogowej o łacznej powierzchni 20 m kw. ,codzienne sprzątanie posesji ( zamiatanie, oczyszczanie koszy na śmieci , grabienie i zbieranie liści, odśnieżanie , zabezpieczanie przed oblodzeniem ) o łącznej powierzchni 1.500 m kw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 747500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Pracownicy realizujący usługę sprzątania powinni posiadać doświadczenie w zakresie sprzątania oibiektów użyteczności publicznej . Wykonawca usługi musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważną w okresie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę sprzątania obiektu czteroma pracownikami. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów , które muszą być złożone wraz z ofertą przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/Wypełniony Formularz ofertowy i Formularz cenowy.2/Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzajace ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub ,że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert .3/ Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.4-8 Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Dokument potwierdzajacy uprawnienia do występowania w obrocie prawnym (odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ) wystawione nbie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 6/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnieiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp. 7/ Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat , a jeżeli okres prowadzenia działaności jest krótszy - w tym okresie - usług sprzątania obiektów użyteczności publicznej . 8/ Referencje dotyczące wykonanych usług sprzątania . 9/ ubezpieczenie od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie przedmiotu zamówienia - aktualne w okresie ważności umowy .10/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narządzi , urządzeń jakie Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi. 11/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środków chemicznych , pomocniczych i materiałow , jakie Wykonawca zamierza użyć do wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach