Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Radzionków oraz miejskich jednostek organizacyjnych w latach 2018-2019

Gmina Radzionków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
    Męczenników Oświęcimia 42
    41-922 Radzionków, woj. śląskie
    tel. 32 289 07 27
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radzionkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Radzionków oraz miejskich jednostek organizacyjnych w latach 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Radzionków oraz miejskich jednostek organizacyjnych w latach 2018-2019, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Zamawiającym jest Gmina Radzionków, która działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz 14 miejskich jednostek organizacyjnych. Dla 11-u podmiotów Gmina Radzionków zawrze jedną umowę na dostawę energii elektrycznej. Z realizowanych dostaw Gmina oraz poszczególne jednostki będą się rozliczać oddzielnie. W przypadku 4 podmiotów zostaną zawre odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla 40 punktów poboru w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2019 r. wynosi 1 484 213 kWh, przy czym proces zmiany sprzedawcy dla 38 punktów poboru odbywa się po raz kolejny, dla 2 punktu poboru po raz pierwszy. Dla 38 punktów poboru obowiązują rozdzielone Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zawarte z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., na czas określony do 31-12-2017 r. i nie ma konieczności wypowiadania tych umów. Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. W przypadku 2 punktu poboru obowiązują Umowy kompleksowe sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, w tym: jedna zawarta z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., na czas określony do 31-12-2017 i z gwarancją ceny i 3–miesięcznym okresem wypowiedzenia; umowa została wypowiedziana; druga zawarta z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., na czas nieokreślony i 1–miesięcznym okresem wypowiedzenia. Szczegółowe informacje zawiera Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2019 r. wynosi 1 484 213 kWh. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2019 r. wynosi 341 368,99 zł netto, 419 883,86 zł brutto. Stawka VAT wynosi 23%. W przypadku wątpliwości dotyczących udziału w licytacji elektronicznej informacji udziela Pełnomocnik Zamawiającego - Pani Danuta Staniszewska, tel.: 691 979 003, e-mail: danuta.staniszewska@ogarniamprad.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu dopuszczenia do licytacji elektronicznej Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem. Pełnomocnik Zamawiającego dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - właściwy dokument, nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach