Gmina Radzionków ogłasza przetarg
- Adres: 41-922 Radzionków, Męczenników Oświęcimia
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 289 07 27
- Data zamieszczenia: 2017-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzionków
Męczenników Oświęcimia 42
41-922 Radzionków, woj. śląskie
tel. 32 289 07 27
REGON: --- - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radzionkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Radzionków oraz miejskich jednostek organizacyjnych w latach 2018-2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Radzionków oraz miejskich jednostek organizacyjnych w latach 2018-2019, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Zamawiającym jest Gmina Radzionków, która działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz 14 miejskich jednostek organizacyjnych. Dla 11-u podmiotów Gmina Radzionków zawrze jedną umowę na dostawę energii elektrycznej. Z realizowanych dostaw Gmina oraz poszczególne jednostki będą się rozliczać oddzielnie. W przypadku 4 podmiotów zostaną zawre odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla 40 punktów poboru w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2019 r. wynosi 1 484 213 kWh, przy czym proces zmiany sprzedawcy dla 38 punktów poboru odbywa się po raz kolejny, dla 2 punktu poboru po raz pierwszy. Dla 38 punktów poboru obowiązują rozdzielone Umowy sprzedaży energii elektrycznej, zawarte z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., na czas określony do 31-12-2017 r. i nie ma konieczności wypowiadania tych umów. Umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. W przypadku 2 punktu poboru obowiązują Umowy kompleksowe sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, w tym: jedna zawarta z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., na czas określony do 31-12-2017 i z gwarancją ceny i 3–miesięcznym okresem wypowiedzenia; umowa została wypowiedziana; druga zawarta z TAURON Sprzedaż sp. z o.o., na czas nieokreślony i 1–miesięcznym okresem wypowiedzenia. Szczegółowe informacje zawiera Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2019 r. wynosi 1 484 213 kWh. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w okresie od 01-01-2018 r. do 31-12-2019 r. wynosi 341 368,99 zł netto, 419 883,86 zł brutto. Stawka VAT wynosi 23%. W przypadku wątpliwości dotyczących udziału w licytacji elektronicznej informacji udziela Pełnomocnik Zamawiającego - Pani Danuta Staniszewska, tel.: 691 979 003, e-mail: danuta.staniszewska@ogarniamprad.pl - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu dopuszczenia do licytacji elektronicznej Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem. Pełnomocnik Zamawiającego dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - właściwy dokument, nie spełnia - brak dokumentu lub niewłaściwy dokument
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łodygowice w 2024 r.
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa energii elektrycznej do budynku WFOŚiGW w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 na okres 12 miesięcy
Dodano: 2023-06-29 - Dostawy energii elektrycznej dla Szpitala Joannitas w Pszczynie oraz budynków ZLZ i DA w Woli
Dodano: 2023-06-18 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r
Dodano: 2023-06-01 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Suszec w okresie od 01.07.2023 r. do 30.06.2024 r
Dodano: 2023-05-02 - Dostawa energii elektrycznej dla Master–Odpady i Energia Sp. z o.o. w gr. taryfowej B21 wraz z odbiorem części wyprodukowanej energii elektrycznej i bilansowaniem wytworzonej energii elektrycznej
Dodano: 2022-09-27 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Krzepice
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa energii elektrycznej dla Master–Odpady i Energia Sp. z o.o. w gr. taryfowej B21 wraz z odbiorem części wyprodukowanej energii elektrycznej i bilansowaniem wytworzonej energii elektrycznej.
Dodano: 2022-09-06 - Dostawa energii elektrycznej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu
Dodano: 2021-02-23 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Czernichów
Dodano: 2021-01-26