Przetargi.pl
Dostawa energii elektrycznej.

Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka ogłasza przetarg

  • Adres: 88-160 Janikowo, Kołuda Wielka, ul. Parkowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 351-33-91 , fax. 052 351-35-41
  • Data zamieszczenia: 2019-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka
    Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1
    88-160 Janikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 351-33-91, fax. 052 351-35-41
    REGON: 79728000610000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.izzd-koluda-wielka.com.pl/gesi/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka badawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa energii elektrycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej, gospodarstwa w Janikowie oraz Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach. (Kod CPV: 09310000-5) 2. Szczegółowe warunki, na jakich Zamawiający udzieli zamówienia, w tym przede wszystkim obowiązki Wykonawcy określa niniejsza SIWZ, w tym w szczególności załącznik nr 1 do SIWZ (wzór umowy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz cenowy). 3. Miejscem dostawy jest: Instytut Zootechniki-PIB Zakład Doświadczalny Kołuda Wielka, ul. Parkowa 1, Kołuda Wielka, 88-160 Janikowo, gospodarstwo w Janikowie, ul. Łączna 5 oraz Stacja Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach, 62-035 Kórnik k/ Poznania. 4. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: a) Część nr 1 zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do Zakładu Doświadczalnego w Kołudzie Wielkiej oraz gospodarstwa w Janikowie. b) Część nr 2 zamówienia - Dostawa energii elektrycznej do Stacji Zasobów Genetycznych Drobiu Wodnego w Dworzyskach. 5. Wybrany Wykonawca poinformuje Operatorów Systemów Dystrybucyjnych o zawarciu umów sprzedaży oraz zgłoszenia do OSD wniosków dotyczących procedury zmiany sprzedawcy (nazwy i adresy OSD w Załączniku nr 9 do SIWZ). 6. Zamawiający skutecznie umocuje Wykonawcę do przeprowadzenia procedury, o której mowa w ust. 5 tj. do zgłoszenia wskazanym Operatorom sieci do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz w innych niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy czynności. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie dane niezbędne do uzupełnienia odpowiednich wniosków dotyczących zgłoszenia zmiany sprzedawcy. 7. Energia elektryczna kupowana na podstawie zawartej umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego (Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne). 8. Wykonawca odpowiada za jakość obsługi Zamawiającego. Za niedotrzymanie przyjętych standardów rynkowych - zgodnie z określeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011r. Zamawiającemu, na jego pisemny wniosek, przysługują bonifikaty. 9. Prognozowaną ilość energii elektrycznej oszacowano w oparciu o faktyczne jej zużycie przez Zamawiającego w poszczególnych grupach taryfowych w okresie poprzednich lat. 10. Podane w załączniku nr 9 do SIWZ wielkości są wyłącznie wielkościami szacunkowymi, natomiast wartość rzeczywistego zużycia energii elektrycznej rozliczana będzie w oparciu o wskazania układów pomiarowo-rozliczeniowych (w cyklach stosowanych przez Operatorów sieci) i cen jednostkowych. 11. Zamawiający powiadomi Wykonawcę na co najmniej 14 dni wcześniej o ewentualnej zmianie w planowanej wielkości zużycia energii elektrycznej lub w przypadku zmian w sposobie wykorzystania urządzeń i instalacji w poszczególnych punktach poboru, zmianach w układach pomiarowo- rozliczeniowych. 12. Zamawiający informuje i oświadcza że: - wszystkie układy pomiarowo rozliczeniowe ma dostosowane do wymogów TPA, - ma zawarte na czas określony umowy z wymienionymi w tabelach Załącznika nr 9 do SIWZ Operatorami Sieci Dystrybucyjnych, - dysponuje tytułem prawnym do korzystania ze wszystkich obiektów, do których ma być dostarczana energia elektryczna, - posiada aktualne umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte na czas określony, obowiązujące do 31 grudnia 2019 r. Umowy nie były zawarte w ramach akcji promocyjnej. Szczegółowe charakterystyki tj. nazwy, adresy i inne dane płatników, nazwy i adresy punktów poboru, prognozę zużycia itp. każdego z punktów poboru energii elektrycznej zamieszczono w Załączniku nr 9 do SIWZ. 13. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części zamówienia. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT oraz stawki podatku akcyzowego energii elektrycznej, przy czym wielkość tej zmiany wynikać będzie wyłącznie z wymienionych zmian stawek podatkowych. 15. Należności wynikające z faktur VAT będą płacone na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, w terminie 30 dni od daty jej wystawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę. Za dzień zapłaty uważa się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiada zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo energetyczne aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składające się na ofertę: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. VI niniejszej SIWZ. 2) Wypełniony Formularz Oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 6 do SIWZ); 4) Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przetargu udzielone dla osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego / informacji z CEIDG (proponowany wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące zamówienia należy przedstawić w dodatkowym (-ych) załączniku (-kach) do Formularza Oferty, o ile nie można ich wskazać w formularzu ofertowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach