Przetargi.pl
Dostawa czynnej energii elektrycznej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kompetencji Cyfrowych Sp. z o.o

Kujawsko-Pomorskie Centrum Kompetencji Cyfrowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Włocławska 167
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorskie Centrum Kompetencji Cyfrowych Sp. z o.o.
    Włocławska 167
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 871654224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.conectio.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa czynnej energii elektrycznej na potrzeby Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kompetencji Cyfrowych Sp. z o.o
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej, do 39 punktów poboru (PPE) o łącznym szacowanym wolumenie 190 000 kWh.Szczegółowy wykaz PPE i opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamawiający nie przewidział podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę sposobu rozliczenia energii pobranej i wytworzonej. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych w odniesieniu do poszczególnych PPE ze względów organizacyjnych, z obawy że w przypadku dopuszczenia składania ofert częściowych na pojedyncze obiekty, szczególnie w odniesieniu do mało atrakcyjnych punktów poboru, Zamawiający nie uzyska ofert. Wskazane powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiających (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej Umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub jeżeli wykonawca nie jest właścicielem sieci dystrybucyjnej, posiadanie ważnej Umowy dystrybucji dla usługi kompleksowej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na obszarze, na którym znajdują się punkty poboru opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia (koncesję) do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia (koncesja) są wymagane.zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający ustanawia następujące minimalne poziomy zdolności, tj. wymaga wykazaniem się przez Wykonawców zrealizowaniem lub realizacją (w przypadku dostaw powtarzających się lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat, wykonał l(ub wykonuje) minimum dwie dostawy energii elektrycznej do co najmniej 50 punktów (pięćdziesięciu) poboru wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.W odniesieniu do dostaw w trakcie realizacji, których część została faktycznie wykonana przez Wykonawcę, wykazanie i potwierdzenie zrealizowanej części zamówienia musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach