Przetargi.pl
Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Grzybowa 1
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
    REGON: 02137042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa endoprotez stawu biodrowego i kolanowego dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę endoprotez stawu biodrowego i kolanowego (3 pakiety – części) o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania wraz z jego szczegółowym opisem zawarty jest w formularzach asortymentowo cenowych, tj. Załącznikach Nr 2 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) każdorazowo dostarczenie i użyczenie nieodpłatnie Zamawiającemu instrumentarium do endoprotezoplastyki, 2) każdorazowo dostarczenie nieodpłatnie i użyczenie Zamawiającemu napędów do każdego zabiegu, w tym napędów akumulatorowych z ładowarkami, 3) wymianę i naprawę nieodpłatnie zużytych lub uszkodzonych elementów instrumentarium, 4) serwis nieodpłatny w zakresie instrumentarium i sprzętu użyczonego bądź naprawa nieodpłatna uszkodzonego instrumentarium i sprzętu użyczonego, 5) stworzenie pod magazynu na odpowiedzialność i koszt Wykonawcy uzupełnianego na bieżąco w czasie 24 godzin po wykorzystaniu poszczególnych wszczepów, zapewnienie pełnego asortymentu wszczepów, 6) okresowe przeprowadzanie szkoleń personelu Wielospecjalistycznego Szpitala w Miliczu w zakresie technik operacyjnych (personel lekarski) i instrumentowania (personel pielęgniarski), po uzgodnieniu terminów i miejsca szkolenia z Zamawiającym, Zamawiający wymaga szkoleń zewnętrznych z zakresu endoprotezoplastyki stawu biodrowego i kolanowego na koszt Wykonawcy. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania poszczególnych pozycji asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia w miarę potrzeb oraz korzystania z instrumentarium, według swoich potrzeb. Zamawiający nie jest zobowiązany do wykorzystania całości przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33183100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca podpisze oświadczenie wg. wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ - podpisany i wypełniony ( wg. wzoru). 2) Formularze asortymentowo cenowe – Załączniki Nr 2 do SIWZ podpisane i wypełnione (wg. wzoru). 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ podpisany i wypełniony (wg. wzoru). 4) Zaakceptowane istotne postanowienia umowne na każdej stronie – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do SIWZ wypełniony i podpisany wg. wzoru. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów / zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt 3 niniejszej SIWZ. 8) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10) Wykonawcy obowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 Pzp. 12) Materiały informacyjne (katalogi, foldery, prospekty) potwierdzające parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem, numeru pakietu i pozycji której dotyczą).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach