Przetargi.pl
Dostawa elementów Systemu IPCCTV dla Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów Systemu IPCCTV dla Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów Systemu IPCCTV dla Wojewódzkiego Centrum Powiadamiania Ratunkowego przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu. 2. Wykonawca dostarczy: 1) 4 kamery zewnętrzne, 2) 12 kamer wewnętrznych IP wysokiej rozdzielczości (FullHD), 3) rozszerzenie posiadanej licencji SeeTec Probox o 16 licencji wraz z instalacją aplikacji na serwerze Zamawiającego i uruchomieniem systemu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na dostarczone urządzenia i elementy systemu 36 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 5 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 5. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany po 01.01.2013 r. 6. Wykonawca zobowiązuje się również do dostarczenia łącznie z ofertą dokumentacji w języku polskim lub języku angielskim potwierdzającej spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany urządzenia spełniają wymagania, bez dołączenia odpowiedniej dokumentacji, o której mowa powyżej. W formularzu ofertowym należy bezwzględnie podać nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 7. Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na urządzenia innego producenta o parametrach takich samych lub przewyższających powyższe rozwiązanie pod warunkiem zagwarantowania kompatybilności w istniejącym systemie 8. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 9. Do zaoferowanego sprzęt Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcje obsługi w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach