Przetargi.pl
Dostawa elementów Systemu IP CCTV na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2014-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa elementów Systemu IP CCTV na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów Systemu IP CCTV dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w obiekcie przy ul. Wiśniowej 13a w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych. 2. Zamówienie obejmuje 2 części: Cześć I zamówienia: 1) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: - dostarczyć co najmniej wymienione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nowe elementy systemu IP CCTV tj. 10 kamer wewnętrznych IP, - zamontować 10 kamer we wskazanych miejscach w budynku (rysunek), - uruchomić zamontowane kamery w istniejącym systemie IP CCTV. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Iloną Skwierzyńska tel. 722-323-039 4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na przedmiot umowy 24-ro miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 5) Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 5 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 6) Zaoferowany sprzęt (kamery) musi być fabrycznie nowy, nieużywany i z bieżącej produkcji tj. wyprodukowany po 01.07.2013 r. 7) W formularzu ofertowym należy bezwzględnie podać nazwę producenta, typ i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 8) Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych na urządzenia innego producenta o parametrach takich samych lub przewyższających powyższe rozwiązanie pod warunkiem zagwarantowania kompatybilności w istniejącym systemie. 9) Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 10) Do zaoferowanego sprzętu Wykonawca musi dołączyć karty gwarancyjne z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcje obsługi w języku polskim. Część II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dokonać rozszerzenia posiadanej licencji SeeTec Probox 20 do poziomu licencji SeeTec Probox 30. Istniejący numer licencji: INR: 540937 zarejestrowany na Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach