Przetargi.pl
Wykonanie systemu bezpieczeństwa wizyjnego IPCCTV dla potrzeb Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-713 Poznań, Al. Niepodległości 16/18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8541300 , fax. 061 8541204
  • Data zamieszczenia: 2011-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
    Al. Niepodległości 16/18 16/18
    61-713 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8541300, fax. 061 8541204
    REGON: 00051433100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie systemu bezpieczeństwa wizyjnego IPCCTV dla potrzeb Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie systemu telewizji dozorowej IPCCTV w siedzibie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 16/18, budynki: A, B, wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie szkoleń dla osób obsługujących system w punkcie głównym monitoringu i szkoleń dla administratorów systemu. 2. Budowa systemu będzie polegała na: a) dostawie urządzeń i oprogramowania, b) montażu elementów monitoringu IPCCTV, c) położeniu okablowania i uruchomieniu systemu. 3. System powinien być budowany w oparciu o kamery wysokiej rozdzielczości (FullHD) rozmieszczone wewnątrz oraz na zewnątrz kompleksu budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. W ramach instalacji systemu przewiduje się zamontowanie: a) 8 kamer megapikselowych, w kopułowych obudowach wandaloodpornych, instalowanych wewnątrz budynku, b) 7 kamer megapikselowych, w kopułowych obudowach wandaloodpornych, instalowanych na zewnątrz budynku, c) 1 kamery megapikselowej w obudowie zewnętrznej, uchwyt z ukrytym torem kablowym, instalowana na zewnątrz budynku, d) 1 kamery megapikselowej szybkoobrotowej zewnętrznej, e) 1 stacji wizualizacji, f) 1 serwera wizualizacji, g) 1 macierzy składowania danych, h) 3 przełączników sieciowych oraz 2 modułów do przełączników i) 4 zasilaczy awaryjnych UPS. 4. Wykonawca wykona przedmiot umowy w dwóch etapach: a) I etap do 30 listopada 2011r. b) II etap do 15 lutego 2012r. (końcowy). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na dostarczone urządzenia i elementy systemu 36 miesięcznej gwarancji. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 7 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 7. Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i z bieżącej produkcji. 8. Wykonawca zobowiązuje się również do dostarczenia łącznie z ofertą dokumentacji w języku polskim (lub w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym) potwierdzającej spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany urządzenia spełniają wymagania, bez dołączenia odpowiednich certyfikatów i dokumentacji, o której mowa powyżej. 9. Przed złożeniem oferty zalecane jest aby Wykonawcy zapoznali się z miejscem wykonania przedmiotu zamówienia. Zainteresowani Wykonawcy zobowiązani są uzgodnić szczegóły wizji lokalnej z Panem Tomaszem Bielatem tel. 061-854-19-67 . 10. Zamawiający informuje, iż w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia równolegle będą przeprowadzane prace budowlane w Wielkopolskim Urzędzie Wojewódzkim w Poznaniu, obejmujące część pomieszczeń, w których mają zostać zamontowane instalacje. 11. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca sporządzi w porozumieniu z Zamawiającym schemat rozmieszczenia kamer i harmonogram realizacji prac. 12. Szczegóły montażu kamer zewnętrznych Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić także z Wykonawcą elewacji zewnętrznej budynku Urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351253002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach