Przetargi.pl
BUDOWA MAŁEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEJ WRAZ Z INFORMACJĄ TURYSTYCZNĄ

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-750 Sulmierzyce, ul. Rynek 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7223201 , fax. 062 7223475
  • Data zamieszczenia: 2013-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Rynek 11 11
    63-750 Sulmierzyce, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7223201, fax. 062 7223475
    REGON: 00052725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sulmierzyce.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA MAŁEJ INFRASTRUKTURY REKREACYJNO-WYPOCZYNKOWEJ WRAZ Z INFORMACJĄ TURYSTYCZNĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy małej infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej wraz z informacją turystyczną w miejscowości Sulmierzyce: CPV 45.21.21.40-9 Obiekty rekreacyjne. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w województwie wielkopolskim, powiat krotoszyński, Miasto Sulmierzyce. Dokładny zakres rzeczowy robót przedstawiony został w projekcie budowlanym konstrukcyjno - architektonicznym, informacji dotyczącej BIOZ, projekcie budowlanym (instalacja wodno-kanalizacyjna), szczegółowej specyfikacji technicznej (instalacja wodno-kanalizacyjna), projekcie budowlanym (branża elektryczna), uproszczonej dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót. Zakres robót objęty zamówieniem należy wykonać zgodnie z wyżej wymienionymi dokumentami stanowiącymi załączniki do SIWZ. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jak również przywrócenia terenu przyległego do stanu pierwotnego. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku użycia w SIWZ i załącznikach do niej nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Projekt budowlany konstrukcyjno - architektoniczny; Informacja dotycząca BIOZ; Projekt budowlany (instalacja wodno-kanalizacyjna); Szczegółowa specyfikacja techniczna (instalacja wodno-kanalizacyjna); Projekt budowlany (branża elektryczna). Załącznik Nr 2 do SIWZ Uproszczona dokumentacja projektowa Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiary robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: czterech tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krotoszynie Oddział w Sulmierzycach Nr 61 8410 1013 0000 0866 2000 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sulmierzyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach