Przetargi.pl
Dostawa dźwigu osobowego wraz z konstrukcją samonośną szybu oraz montaż w budynku Sanatorium Młynarz

Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-310 Szczawno Zdrój, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8493201 , fax. 074 8436764
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
    ul. Ratuszowa 1 1
    58-310 Szczawno Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8493201, fax. 074 8436764
    REGON: 00028830800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dźwigu osobowego wraz z konstrukcją samonośną szybu oraz montaż w budynku Sanatorium Młynarz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dźwigu osobowego wraz z konstrukcją samonośną szybu oraz montaż w budynku sanatorium Młynarz zlokalizowanym przy ulicy Wojska Polskiego 3 w Szczawnie Zdroju. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji technicznej będącej częścią integralną niniejszej SIWZ. Zamawiający udostępnia przedmiar robót nie żądając złożenia na jego podstawie kosztorysu ofertowego. Udostępniony przedmiar służy prawidłowemu określeniu technologii wykonania robót oraz skalkulowania ceny ryczałtowej. 1. Założenia programowe dla dźwigu: - norma - EN 81.1; - typ - dźwig elektryczny 1 1 - VVVF; - ilość przystanków - 3 - wysokość podnoszenia - 6,5 m - podszybie - 1300 mm; - nadszybie - 3600 mm; - udźwig - 630 kg - prędkość jazdy - 0,65 m s; - maszynownia - bez maszynowni - zasilanie - trójfazowe 400 V - oświetlenie 230 V - 50 Hz; - napęd - silnik 1-no biegowy VVVF, bezreduktorowy 3,8 KW, 240 włączeń /godz. - prowadnice kabiny - T 90 x 75 x 16 mm; - prowadnice przeciwwagi - T 45 x 45 x 5 mm - przeciwwaga - kompletna; - liny nośne - szt. 6 x ? 8 mm; - sterowanie - zbiorcze dół; - tablica sterowa - mikroprocesorowa; - przyciski w kabinie - do wyboru pięter + otwieranie drzwi + alarm + intercom + zamknięcie drzwi + wentylator; - przyciski na piętrach - wezwanie - sygnalizacja w kabinie - wyświetlacz pozycji kabiny + strzałki kierunkowe + wezwanie + przeciążenie. - oznaczenia przystanków - 0, 1, 2 - oświetlenie - sufitowe pośrednie; - kaseta na piętrach - przycisk wezwań, wyświetlacz pozycji kabiny i strzałki kierunku jazdy; - kabina o wymiarach wewnętrznych 1100 x 1300 x 2050h mm, wykonanie - malowana kolor oliwkowy; - drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe 2-panelowe malowane kolor oliwkowy o wymiarach 900 x 2000h mm; - kabina wyposażona w oświetlenie awaryjne, wentylator i kurtynę optyczną; - drzwi przystankowe 3 szt. 2-panelowe malowane kolor RAL 7038 o wymiarach 900 x 2000h mm. 2. Projektowane rozwiązanie konstrukcyjne. - Obudowa dźwigu posadowiona jest na płycie żelbetowej o wymiarach 2500 x 2250 x 250 mm beton klasy B25. - Całość konstrukcji obudowy stalowa, spawana z kształtowników spawem ciągłym, równym i gładkim. - Całość konstrukcji stalowej, po dokładnym oczyszczeniu powierzchni zabezpieczyć farbą antykorozyjną oraz pokryć farbą wykończeniową w kolorze dowolnym. - Konstrukcję stalową mocować do płyty fundamentowej za pomocą 16 śrub M20. - Konstrukcje należy również mocować za pomocą śrub rozporowych do konstrukcji żelbetowej podestów i podszybia ( do każdego podestu 4 śruby rozporowe typu HILTI M20, a w przypadku podestu parteru i piętra za pomocą 8 śrub rozporowych typu HILTI ). - Konstrukcję obudować od zewnątrz płytami poliwęglanowymi w ramkach aluminiowych. - Pomiędzy kształtownikiem aluminiowym a konstrukcja stalową należy stosować odpowiednie podkładki z tworzyw sztucznych ( izolacja stali do aluminium). - Należy wykonać wentylację szybu dźwigowego, za pomocą kanałów z blachy cynkowej, wyprowadzonych na zewnątrz budynku. 3. Podszybie. Obiekt - kat. I geotechniczna ( podłoże skaliste zwietrzelina). - rozebrać posadzkę istniejącą w obszarze lokalizacji dźwigu - wybrać grunt do osiągnięcia założonej głębokości posadowienia pod nadzorem Geologa Uzdrowiska - dokonać odbioru wykopu przez Geologa Uzdrowiska, również pod kątem przydatności gruntu do bezpośredniego posadowienia fundamentu szybu - wykonać podlewkę z betonu podkładowego B10 gr. ok. 10 cm - ułożyć izolację przeciwwilgociową z dwóch warstw folii - wykonać płytę fundamentową z betonu zbrojonego B25 - zbrojenie góra i dół prętami ?14 mm ( 34GS ) co 15 cm w obu kierunkach - ściany boczne podszybia do wysokości - pod poziom posadzki parteru wylewane betonowe z betonu B25 szczelnego. - posadzka w podszybiu betonowa gr. 5 cm zatarta na gładko. - wentylacja szybu dźwigowego grawitacyjna nad szybem w stropie wykonać otwór i osadzić kominek wentylacyjny z blachy ocynkowanej gr. 1,0 mm, średnica kominka 15 cm. Kominek zakończony daszkiem z blachy. - w podszybiu powinna być zainstalowana drabinka lub klamry pozwalające na wejście i wyjście z podszybia. Dla poszczególnych elementów urządzeń dźwigowych oraz materiałów budowlanych Wykonawca przedstawia certyfikaty, aprobaty techniczne, próby i dopuszczenia do eksploatacji zgodne z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i normami jako element składowy do protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 350 zł. (słownie: pięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt złotych i 00/100 zł). 2. Forma wadium: Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Jeśli wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: BSK SA oWałbrzych nr 83 1050 1908 1000 0022 4367 3353 W nazwie przelewu należy wpisać: Wadium - Dźwig osobowy Młynarz Wpłata wadium powinna nastąpić w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto przed otwarciem ofert. Dowód przelewu lub potwierdzenie złożenia wadium w siedzibie Zamawiającego należy dołączyć w oryginale do oferty. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym w art.46 - Prawo zamówień publicznych. Dyspozycję w zakresie wypłaty wadium dla Wykonawców, których oferty nie zostaną wybrane, Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, lecz nie później niż następnego dnia po zakończeniu ważności oferty. Wadium Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania lub, których oferty zostały odrzucone, Zamawiający zwróci niezwłocznie na ich pisemny wniosek. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji (poręczenia) nie był krótszy niż okres związania ofertą. 3. Utrata wadium. 3.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i pkt VIII niniejszej SIWZ, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 3.2 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta niezabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - prowadzenie przez Wykonawcę zarejestrowanej działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; - niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2 Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - wykonanie w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swym rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż dźwigu osobowego, o wartości nie mniejszej niż 300 tyś zł, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostawy oraz montażu urządzenia. - dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz są członkami odpowiednich izb zawodowych, we wszystkich branżach uczestniczących w realizacji zadania. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunkiem udziału w postępowaniu jest: - posiadanie przez Wykonawcę polisy ubezpieczeniowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 tyś. zł. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia przez Wykonawców postawionych warunków odbędzie się wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt. IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z opisanych warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (teks jednolity Dz. U. z 2007r, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia. a. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. Oświadczenia - Załącznik nr 3 do Oferty, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenie i sposób realizacji jego dostawy i montażu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty oświadczeń o : a. Zobowiązaniu się do przedłożenia Zamawiającemu jako załączników do protokołu odbioru wykonanych robót wszelkich niezbędnych dokumentów badań (dopuszczeń do obrotu) i certyfikatów, w tym certyfikatu jakości oraz bezpieczeństwa dotyczących przedmiotu zamówienia, wymaganych przepisami mającymi zastosowanie, wystawionych przez akredytowane jednostki certyfikujące. Wzór oświadczenia - Załącznik nr 4 do Oferty. oraz przedstawienie: b. wykazu dostaw wykonanych w okresie 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie). Wykaz winien zawierać co najmniej jedną dostawę i montaż dźwigu osobowego o wartości nie mniejszej niż 300 tyś zł z podaniem daty wykonania zadania i nazwy (firmy) odbiorcy, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie dostawy i montażu (referencje, protokoły końcowego odbioru robót). Wzór wykazu - Załącznik nr 5 do Oferty. c. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia ze wskazaniem kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz osoby posiadającej uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa dla wymienionych osób. Wzór wykazu - Załącznik nr 6 do Oferty. 3. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. polisa ubezpieczeniowa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400 tyś. zł. 4. pozostałe dokumenty a. pełnomocnictwo w przypadku składania oferty wspólnej, b. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z przepisami k.c. c. zaparafowany projekt umowy d. dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.szczawno-jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach