Przetargi.pl
Usługi pocztowe dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu dotyczące przesyłek pocztowych o masie powyżej 50g

Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-950 Wrocław, ul. Podwale 30
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3704401 , fax. 071 3704401
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu
    ul. Podwale 30 30
    50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3704401, fax. 071 3704401
    REGON: 00068361900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pocztowe dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu dotyczące przesyłek pocztowych o masie powyżej 50g
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych dla Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu. Zakres usług obejmuje przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych o masie powyżej 50 g w obrocie krajowym oraz zagranicznym. Zakres usług obejmuje również zwrot do nadawcy przesyłek rejestrowanych o masie powyżej 50 g po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Usługa będzie realizowana codziennie w dni robocze. 3.2. Kody i nazwy określone dla przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 64110000-0 - usługi pocztowe, 64112000-4 - usługi pocztowe dotyczące listów, 64113000-1 - usługi pocztowe dotyczące paczek. 3.3.Określenie przesyłki pocztowe oznacza: a) przesyłki listowe zwykłe (przesyłki nierejestrowane), w tym: - przesyłki ekonomiczne (przesyłki, które nie są przesyłkami z najkrótszym terminem doręczenia), - przesyłki priorytetowe (przesyłki z najkrótszym terminem doręczenia), b) przesyłki listowe polecone ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (przesyłki rejestrowane), w tym: - przesyłki ekonomiczne (przesyłki, które nie są przesyłkami z najkrótszym terminem doręczenia), - przesyłki priorytetowe (przesyłki z najkrótszym terminem doręczenia), - przesyłki z podwójnym zwrotnym potwierdzeniem odbioru, c) paczki pocztowe (przesyłki rejestrowane). 3.4.Usługa będzie świadczona na całym obszarze Polski oraz poza granicami Polski. 3.5.Przesyłki pocztowe będą dostarczane do Zamawiającego i odbierane od Zamawiającego w następujących punktach: -biuro podawcze w Sądzie Rejonowym we Wrocławiu przy ul. Podwale 30, -biuro podawcze w Sądzie Rejonowym we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16 -biuro podawcze w Sądzie Rejonowym we Wrocławiu przy ul. Poznańskiej 20 3.6.Informacja o ilościach oraz rodzajach przesyłek pocztowych i zwrotów znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej siwz (zestawienie ilościowo-rodzajowe). Ilości przesyłek i zwrotów podane przez Zamawiającego są ilościami szacunkowymi. 3.7. W trakcie realizacji zamówienia rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów, według cen jednostkowych brutto określonych przez Wykonawcę w formularzu cenowym. W związku z tym Wykonawca określa w formularzu cenowym ceny jednostkowe brutto również dla tych elementów zamówienia, których ilość wynosi zero. Całkowita wartość zrealizowanego zamówienia nie może przekroczyć ceny oferty brutto. 3.9.Usługi pocztowe będą świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: -Ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz.U.08.189.1159 z późn. zm.), -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz.U.03.183.1795 z późn. zm.), -Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz.U.2003.108.1022 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych przez pocztę w postępowaniu cywilnym (Dz.U.1999.62.697 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia oraz dokumentów, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków stosując formułę spełnia,nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Z postępowania zostaną wykluczeni również Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 z późniejszymi zmianami). 5.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia oświadczenia, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wykonawcy mogą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wzór ww. oświadczenia przedstawiono w załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.2. Oprócz oświadczenia wymienionego w punkcie 6.1. Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 6.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.2.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 6.3. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.5. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć do oferty. 6.6.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. i 6.2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw-krzyki.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach