Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowych materiałów medycznych

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-755 Warszawa, ul. Krasińskiego 54
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6852689 , fax. 022 6852689, 6852715
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
    ul. Krasińskiego 54 54
    01-755 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6852689, fax. 022 6852689, 6852715
    REGON: 01013218800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowych materiałów medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: PASKI; Zadanie nr 2. ELEKTRODY DO EMG; Zadanie nr 3: MATERIAŁY JEDNORAZOWE; Zadanie nr 4: MATERIAŁY STOMATOLOGICZNE; Zadanie nr 5: SZEW OKULISTYCZNY NIEWCHŁANIALNY; Zadanie nr 6: NARZĘDZIA PROTETYCZNE; Zadanie nr 7: DROBNY SPRZĘT ANESTEZJOLOGICZNY; Zadanie nr 8 DROBNY SPRZĘT OTOLARYNGOLOGICZNY; Zadanie nr 9: DROBNY SPRZĘT LAPAROSKOPOWY; Zadanie nr 10: MATERIAŁY JEDNORAZOWE - OKULISTYCZNE; Zadanie nr 11: NOŻE OKULISTYCZNE;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Dotyczy zadania nr 11: Noże okulistyczne: Wykonawca wraz z ofertą dostarczy próbki noży okulistycznych w ilościach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionych warunków na podstawie przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg sposobu (spełnia / nie spełnia) oraz dostarczonych próbek - dotyczy zadania nr 11: Noże okulistyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - dokument potwierdzający rejestrację materiałów jako materiały medyczne. 2) Inne wymagane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b. Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach