Przetargi.pl
Dostawa emulsji asfaltowej K-65 do wykonania bieżących remontów dróg powiatowych

Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Al. Niepodległości 22
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 6646466 , fax. 0-48 6646465
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu
    Al. Niepodległości 22 22
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 6646466, fax. 0-48 6646465
    REGON: 67023088200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa emulsji asfaltowej K-65 do wykonania bieżących remontów dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prognozowane zapotrzebowanie do 60 ton. Emulsja powinna odpowiadać wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe Em-A-99 dla emulsji K-65 oraz odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję. Dostawa emulsji obejmuje transport do Zamawiającego ( baza Obwodu Drogowego w Odrzywołku ). Wielkość jednorazowej dostawy od 10 do 15 ton w zależności od potrzeb Zamawiającego. Termin dostawy - 48 godzin od chwili telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci , którzy nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki art.22 ust.1. ustawy PZP O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany druk Oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4. Dokument określający oznaczenie materiału, który winien zawierać nazwę producenta, oznaczenie wyrobu i inne ważne parametry zgodnie z obowiązującymi przepisami (aprobata techniczna, świadectwo jakości). 5 Wykonawcy muszą dołączyć wykaz proponowanych podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. .6 Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7.Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika ono z innych przepisów prawa lub innych dokumentów. 8. Pozostałe warunki określone w SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach