Gmina Wiązowna ogłasza przetarg
- Adres: 05-462 Wiązowna, ul. Lubelska 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7890128
- Data zamieszczenia: 2016-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiązowna
ul. Lubelska 59 59
05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie
tel. 022 7890128 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuwiazowna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi powiatowej nr 2708W we wsi Pęclin- pomoc rzeczowa. Nr. ref. WI.271.12.2016.JS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa masy asfaltobetonowej do wykonania nakładki na drodze powiatowej Nr 2708W wraz z transportem do miejsca ułożenia. Masa asfaltobetonowa zostanie dostarczona z przeznaczeniem dla wykonania nawierzchni jezdni spełniającej wymagania normy PN-EN 13108 w dwóch asortymentach z zachowaniem udziału procentowego warstw nakładki: Asortyment 1 - masa asfaltobetonowa dla warstwy wyrównawczej o uziarnieniu 0/16 mm AC 16W z udziałem wynoszącym 37,5% całości zamówienia, Asortyment 2 - masa asfaltobetonowa dla warstwy ścieralnej o uziarnieniu 0/11 mm AC 11S z udziałem 62,5% całości zamówienia. Miejscem dostawy jest najbardziej zniszczony odcinek drogi powiatowej nr 2708W w Pęclinie, gm. Wiązowna, pow. otwocki, woj. mazowieckie, uzgodniony z przedstawicielem Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku oraz Gminy Wiązowna z zachowaniem udziału procentowego asortymentów w masie asfaltobetonowej nakładki. Masę asfaltobetonową należy przewozić pojazdami samowyładowczymi z przykryciem w czasie transportu i podczas oczekiwania na rozładunek z jednoczesnym spełnieniem warunku zachowania temperatury wbudowania tj. min. 140oC. Zaleca się stosowanie samochodów termosów z podwójnymi ścianami skrzyni wyposażonej w system ogrzewający. Dostawa odbywać się będzie sukcesywnie w miarę możliwości rozkładania masy na drodze. Koordynatorem dostaw będzie przedstawiciel Zarządu Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie ul. Westerplatte 1, 05-480 Karczew, który to Zarząd jest jednocześnie wykonawcą robót dot. nakładki asfaltowej na drodze. Wielkość łącznej dostawy masy asfaltobetonowej w [Mg], w poszczególnych asortymentach, będzie wynikała z oferty Wykonawcy (dostawcy), którą to wielkość Wykonawca ma obowiązek wyliczyć w swojej ofercie. Wyliczeń w tabeli należy dokonać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę). Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1)zmiany ilości w poszczególnych asortymentach w trakcie realizacji dostawy - zamawiający przewiduje zmianę nie większą niż 10% w danym asortymencie, 2)niewykorzystaniu łącznej dostawy lub w poszczególnych asortymentach a tym samym kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia. Ostateczne rozliczenie dostawy nastąpi wg cen jednostkowych zadeklarowanych przez Wykonawcę w swojej ofercie oraz ilości faktycznie dostarczonej masy asfaltowej. Zamawiający informuje, że na zrealizowanie zamówienia zamierza przeznaczyć łączną kwotę 100.000,00 zł brutto. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuwiazowna.pl; http://bip.wiazowna.pl/public/.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę materiałów drogowych dla komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2016 r. -II etap
Dodano: 2016-05-13 - Dostawę materiałów drogowych dla Komunalnego Zakładu Budżetowego w Pomiechówku na potrzeby realizacji inwestycji drogowych w 2016 r.- II etap
Dodano: 2016-04-29 - ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO DO BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY NOWA SUCHA
Dodano: 2016-04-18 - ZAKUP I DOSTAWA GRUZU BETONOWEGO MIELONGO DO BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY NOWA SUCHA
Dodano: 2016-04-18 - Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybko rozpadowej C65B3RC w ilości do 150 ton
Dodano: 2016-03-31 - Sprzedaż wraz z dostawą materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych Gminy Sońsk w 2016 roku
Dodano: 2016-03-14 - Dostawa materiałów drogowych z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie dróg gminnych
Dodano: 2016-03-04 - Dostawa materiałów do remontów dróg powiatowych w 2016 r. (4 zadania)
Dodano: 2016-03-01 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych oraz nawierzchni z elementów betonowych na terenie Miasta i Gminy Góra Kalwaria w 2016 r.
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa kruszyw do naprawy nawierzchni dróg Gminy Wiązowna
Dodano: 2015-11-30