Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup ogłasza przetarg
- Adres: 46-082 Kup, ul. Karola Miarki 6
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4695740 w. 409, 4695741 , fax. 077 469 57 40 w. 348
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Szpitali Pulmonologoczno-Reumatologicznych z siedzibą w Kup
ul. Karola Miarki 6 6
46-082 Kup, woj. opolskie
tel. 077 4695740 w. 409, 4695741, fax. 077 469 57 40 w. 348
REGON: 53093851700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kup.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów jednorazowego użytku w zestawach od 1 do 17 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i artykułów jednorazowego użytku w zestawach: Zestaw nr 1: SYSTEM ZAMKNIĘTY Zestaw nr 2: CEWNIKI, ZGŁĘBNIKI Zestaw nr 3: FARTUCHY, MASECZKI, CZEPKI Zestaw nr 4: POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT MED. Zestaw nr 5: OSPRZĘT EKG Zestaw nr 6: PIELUCHY, PODKŁADY Zestaw nr 7: RĘKAWICE Zestaw nr 8: CEWNIKI, MASKI DO PODAWANIA TLENU Zestaw nr 9: RURKI DO INTUBACJI Zestaw nr 10: OSPRZĘT ENDOSKOPOWY A Zestaw nr 11: OSPRZĘT ENDOSKOPOWY B Zestaw nr 12: RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE Zestaw nr 13: PASKI TESTOWE, SPORAL A Zestaw nr 14: APARATY DO POBIERANIA LEKÓW Zestaw nr 15: ART. RÓŻNE A Zestaw nr 16: ART. RÓŻNE B Zestaw nr 17: ART. RÓŻNE C - z możliwością składania ofert na każdą pozycję z osobna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 nin. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - który stanowi załącznik OFERTA do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1 do oferty. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do oferty. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kup.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DLG.39.584/16 Zakup i dostawa opasek i balonów bariatrycznych oraz gwoździ śródszpikowych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sterylnych pokrowców na aparaturę medyczną, niesterylnych ubrań chirurgicznych, masek i czepków chirurgicznych, fartuchów ochronnych, prześcieradeł jednorazowego użytku, pokrowców na nosze i materace, ochraniaczy na obuwie oraz nieprzemakalnych podkładów medycznych podfoliowanych na rolce
Dodano: 2016-07-14 - DLG.39.581/16 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą materiałów i testów do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii na okres 2 lat
Dodano: 2016-05-05 - DLG.39.570/16 Zakup i dostawa implantów ortopedycznych i materiałów chirurgicznych
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 2 / III / 16
Dodano: 2016-03-15 - Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Dodano: 2016-02-18 - Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.4
Dodano: 2016-02-17 - Sprzęt jednorazowego użytku i żywienie dojelitowe dla Działu Farmacji Szpitalnej
Dodano: 2016-02-01