Administracja Oświaty w Kluczborku ogłasza przetarg
- Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Kościuszki 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4181191 , fax. 077 4182381
- Data zamieszczenia: 2010-01-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Oświaty w Kluczborku
ul. Kościuszki 1 1
46-200 Kluczbork, woj. opolskie
tel. 077 4181191, fax. 077 4182381
REGON: 53050506600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ao.kluczbork.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w Publicznej Szkole Podstawowej nr 2 w Kluczborku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Roboty rozbiórkowe - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej - drobne roboty rozbiórkowe murów ceglanych, wykucia, przekucia itp. - rozebranie warstw posadzkowych - rozebranie sufitu sali gimnastycznej z płyt pilśniowych oraz docieplenia z mat słomianych - demontaż pokrycia dachowego oraz deskowania 2) Roboty budowlane - uzupełnienie tynków wewnętrznych - montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej (PCV i aluminium) - wykonanie posadzki na gruncie rodzimym w sali gimnastycznej z wykończeniem wierzchnim systemowym (np. przez zastosowanie podłogi sportowej firmy Junckers DUOBAT 110+) - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pozostałych pomieszczeniach - wykonanie akustycznego sufitu podwieszonego mocowanego do blachy trapezowej np. systemu ECOPHON Super G gr. 35 mm lub innego spełniającego odpowiednie parametry pod względem pochłaniania dźwięku, zabezpieczonego przed uderzeniem piłki, nierozprzestrzeniającego ognia oraz niekapiącego - wykonanie pokrycia dachu na blasze trapezowej TRB 60 gr. 0.7 mm krytej papą termozgrzewalną (na minimum dwóch warstwach podkładowych) w kolorze ceglanym na warstwie izolacji termicznej PIR gr. 11 cm - docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS 70 gr. 12 cm z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym mineralnym - roboty malarskie tynków wewn. (olejne do wys. 1.5 m, powyżej emulsyjne) 3) Roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji mechanicznej wg projektu branżowego 4) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej wg projektu branżowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Dysponują co najmniej jedną osobą będącą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo lądowe. c) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 5 lat, licząc od dnia odbioru tych robót.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz (według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę, którą dysponuje Wykonawca wraz z danymi określającymi posiadanie przez tę osobę uprawnień w specjalności: budownictwo lądowe, instalacje sanitarne i instalacje elektryczne. Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień oraz ważne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi oświadczenie na druku oferty (według wzoru Zamawiającego) o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat licząc od dnia odbioru tych robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ao.kluczbork.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków Gminy Praszka - Etap III. Zadanie I - Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 w Praszce
Dodano: 2016-04-04 - Częściowa Termomodernizacja Budynku Gminnego przy ul. Ks.B.Bilińskiego 2 w Komprachcicach
Dodano: 2015-09-10 - Termomodernizacja budynków Gminy Praszka - Etap II. Zadanie III - Publiczna Szkoła Podstawowa w Kowalach
Dodano: 2015-06-19 - Rozbudowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej zlokalizowanej w Żelaznej przy ulicy Bocznej 17A na części działki nr 400/24 k.m.2 - IV etap
Dodano: 2015-06-09 - Termomodernizacja Publicznego Przedszkola nr 4 przy ZSP nr 2 w Prudniku
Dodano: 2015-06-02 - Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ks. dr Jana Dzierżona w Bogdańczowicach
Dodano: 2015-05-27 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wąsicach wraz z dobudową pomieszczeń administracyjnych, etap I - Docieplanie ścian oraz Remont świetlicy wiejskiej w Komorznie.
Dodano: 2014-08-25 - Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przedmościu - Zadanie I.
Dodano: 2014-07-15 - Remont budynku OSP w Czarnocinie wraz z otoczeniem
Dodano: 2014-07-10 - Roboty budowlane w zakresie: 1. termomodernizacja wraz z remontem dachu, budynku administracyjno - biurowego przy ul. Piastowskiej 12 w Opolu, 2. termomodernizacja wraz z remontem dachu, budynku administracyjno - biurowego przy ul. Piastowskiej 13 w Opolu, 3. termomodernizacja wraz z remontem dachu, budynku administracyjno - biurowego przy ul. Piastowskiej 14 w Opolu ( łącznik przy budynku biurowym Piastowska 13) nr postępowania DOA-IV.272.47.2014
Dodano: 2014-06-13