Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. 24 Kwietnia 5
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4062566 , fax. 77 4062567
- Data zamieszczenia: 2016-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. 24 Kwietnia 5 5
47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
tel. 77 4062566, fax. 77 4062567
REGON: 00031466100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-szpital.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - NLP.2016.4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 do 2/20 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety: 1 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/1 do SIWZ, 2 pakiet - dostawa środków opatrunkowych - wg zał. nr 2/2 do SIWZ, 3 pakiet - dostawa środków opatrunkowych jałowych - wg zał. nr 2/3 do SIWZ, 4 pakiet - dostawa opatrunków srebrowych - wg zał. nr 2/4 do SIWZ, 5 pakiet - dostawa opatrunków ocznych - wg zał. nr 2/5 do SIWZ, 6 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/6 do SIWZ, 7 pakiet - dostawa opatrunków specjalistycznych - wg zał. nr 2/7 do SIWZ, 8 pakiet - dostawa przylepców i plastrów - wg zał. nr 2/8 do SIWZ, 9 pakiet - dostawa gazy i opasek - wg zał. nr 2/9 do SIWZ, 10 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul - wg zał. nr 2/10 do SIWZ, 11 pakiet - dostawa gąbek żelatynowych - wg zał. nr 2/11 do SIWZ, 12 pakiet - dostawa folii chirurgicznej samoprzylepnej - wg zał. nr 2/12 do SIWZ, 13 pakiet - dostawa pieluchomajtek - wg zał. nr 2/13 do SIWZ, 14 pakiet - dostawa pieluchomajtek dla dzieci - wg zał. nr 2/14 do SIWZ, 15 pakiet - dostawa opatrunków do terapii podciśnieniowej kompatybilnych z aparatem VIVANO będącego własnością Zamawiającego - wg zał. nr 2/15 do SIWZ, 16 pakiet - dostawa gąbki kolagenowej - wg zał. nr 2/16 do SIWZ, 17 pakiet - dostawa podkładów ginekologicznych - wg zał. nr 2/17 do SIWZ, 18 pakiet - dostawa zestawów jednorazowych do opatrunków - wg zał. nr 2/18 do SIWZ, 19 pakiet - dostawa plastrów - wg zał. nr 2/19 do SIWZ, 20 pakiet - dostawa opatrunków do mocowania kaniul żylnych - wg zał. nr 2/20 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: pakiet nr 1 - 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 2 - 970,00 zł (słownie: dziewqięćset siedemdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 3 - 2.070,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 4 - 135,00 zł (słownie: sto trzydzieści pięć zł 00/100 gr), pakiet nr 5 - 12,00 zł (słownie: dwanaście zł 00/100 gr), pakiet nr 6 - 1.580,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset osiemdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 7 - 23,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy zł 00/100 gr), pakiet nr 8 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł 00/100 gr), pakiet nr 9 - 200,00 zł (słownie: dwieście zł 00/100 gr), pakiet nr 10 - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia zł 00/100 gr), pakiet nr 11 - 11,00 zł (słownie: jedenaście zł 00/100 gr), pakiet nr 12 - 16,00 zł (słownie: szesnaście zł 00/100 gr), pakiet nr 13 - 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 14 - 4,00 zł (słownie: cztery zł 00/100 gr), pakiet nr 15 - 525,00 zł (słownie: pięćset dwadzieścia pięć zł 00/100 gr), pakiet nr 16 - 240,00 zł (słownie: dwieście czterdzieści zł 00/100 gr), pakiet nr 17 - 51,00 zł (słownie: pięćdziesiąt jeden zł 00/100 gr), pakiet nr 18 - 525,00 zł (słownie: pięćset dwadzieścia pięć zł 00/100 gr), pakiet nr 19 - 9,00 zł (słownie: dziewięć zł 00/100 gr), pakiet nr 20 - 415,00 zł (słownie: czterysta piętnaście zł 00/100 gr), RAZEM: 8.246,00 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście czterdzieści sześć zł 00/100 gr). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu przewidzianego na złożenie ofert, określonego w pkt XI.1. SIWZ. 3. Forma wniesienia wadium (art. 45 ust 6 Pzp): Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: 1) pieniądzu (tj. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z p.zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu (przelewem) zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty dowód wpłaty wadium - potwierdzający dokonanie przelewu. Na poleceniu przelewu zaleca się wpisać nr postępowania przetargowego: NLP.2016.4 oraz nr pakietu/pakietów, na które Wykonawca składa ofertę. Wadium w pieniądzu należy wnosić na konto: PKO BP SA Oddział Kędzierzyn-Koźle numer konta 65 1020 3668 0000 5102 0265 0828. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie (formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ) należy podać numer konta, na jakie Zamawiający dokona jego zwrotu. 5. W pozostałych formach wniesienia wadium (w innej formie niż pieniądz) wymagane jest złożenie oryginału dokumentu w Sekcji Finansowo - Księgowej pok. nr 9 (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 14:35) w budynku Dyrekcji SP ZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle do upływu terminu składania ofert. Natomiast kopię dokumentu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania, ponownego wniesienia określa art. 46 Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejsze, b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.-szpital.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DLG.39.584/16 Zakup i dostawa opasek i balonów bariatrycznych oraz gwoździ śródszpikowych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sterylnych pokrowców na aparaturę medyczną, niesterylnych ubrań chirurgicznych, masek i czepków chirurgicznych, fartuchów ochronnych, prześcieradeł jednorazowego użytku, pokrowców na nosze i materace, ochraniaczy na obuwie oraz nieprzemakalnych podkładów medycznych podfoliowanych na rolce
Dodano: 2016-07-14 - DLG.39.581/16 Zakup i dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-10 - Dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-06-08 - Zakup wraz z dostawą materiałów i testów do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii na okres 2 lat
Dodano: 2016-05-05 - DLG.39.570/16 Zakup i dostawa implantów ortopedycznych i materiałów chirurgicznych
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 2 / III / 16
Dodano: 2016-03-15 - Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
Dodano: 2016-02-18 - Sprzęt jednorazowego użytku i żywienie dojelitowe dla Działu Farmacji Szpitalnej
Dodano: 2016-02-01 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2016-01-28