Przetargi.pl
Dostawa drobnego sprzętu do magazynu ogólnego Szpitala.

Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Inflancka 6 6
    00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
    REGON: 01300305000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sekretariat@szpital-inflancka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego sprzętu do magazynu ogólnego Szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego do magazynu ogólnego Szpitala w podziale na 32 pakiety. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją drobny sprzęt medyczny. Szczegółowy wykaz drobnego sprzętu medycznego oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę leków w podziale na następujące pakiety : Pakiet I Sprzęt ogólno-medyczny Pakiet II Jednorazowe końcówki do badania słuchu noworodków Pakiet III Elektrody, żele, papiery Pakiet IV Materiały z fizeliny) Pakiet V Igły do znieczuleń Pakiet VI Kaniule do wlewów dożylnych Pakiet VII Próżniowy system pobierania krwi Pakiet VIII Plastry - przylepce Pakiet IX Materiały do sterylizacji Pakiet X Rękawice chirurgiczne - sterylne Pakiet XI Rękawice chirurgiczne operacyjne Pakiet XII Rękawice diagnostyczne Pakiet XIII Rurki intubacyjne Pakiet XIV Neonatologia Pakiet XV Zestawy do znieczuleń zewnątrzoponowych Pakiet XVI Bezpieczny aparat do przetoczeń Pakiet XVII Siatka prolenowa Pakiet XVIII Elektrody do koagulacji EMED Pakiet XIX Elektrody do koagulacji ERBE Pakiet XX Filtr gazu Pakiet XXI Akcesoria do nCPAP INFANT FLOW Pakiet XXII Akcesoria do inkubatora otwartego NEOPUFF Pakiet XXIII Akcesoria do inkubatora otwartego CPAP Pakiet XXIV Akcesoria do respiratora BABY LOG Pakiet XXV Akcesoria do pulsoksymetru Novametrix Pakiet XXVI Materiały eksploatacyjne do monitora bezinwazyjnego PHILIPS Pakiet XXVII Materiały eksploatacyjne do inkubatora ATOM Pakiet XXVIII Materiały eksploatacyjne do inkubatora CALEO Pakiet XXIX Materiały do fototerapii Pakiet XXX Płyn przeciwglonowy Pakiet XXXI Urodynamika Pakiet XXXII Worek do laparoskopii Opis zawarty w załączniku Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dla każdego oferowanego pakietu spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do SIWZ c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty, jakie mają obowiązek dostarczyć Wykonawcy. 1. wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 3. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Pzp stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, składa aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 6. Dokument lub kserokopię koncesji, zezwolenia lub licencję jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego . 9. Oświadczenie potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 10. Zamawiający żąda podania producentów oferowanego drobnego sprzętu medycznego. 11. Zamawiający w przypadku pojawienia się wątpliwości co do zgodności oferowanego sprzętu medycznego z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Oferentów do przedstawienia próbek oferowanego sprzętu. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) dokumenty Wymienione w § 18 ust. 3 wystawione indywidualnie dla każdego z Wykonawców b) wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 4 i 5 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania. 12. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, spowoduje wykluczenie go z postępowania. 13. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Informacja o podwykonawcach Zamawiający informuje, że przy realizacji przedmiotu zamówienia dopuszcza zatrudnianie podwykonawców wyłącznie w zakresie dostawy (np. kurierzy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach