Przetargi.pl
USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5114861 , fax. 022 5114729
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
    ul. Bródnowska 13/15 13/15
    03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5114861, fax. 022 5114729
    REGON: 14016696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA OCHRONY OSÓB I MIENIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego są usługi ochrony osób i mienia, w siedzibie Prokuratury Okręgowej Warszawa - Praga w Warszawie przy ulicy Bródnowska 13/15 wraz z terenem przyległym oraz w siedzibach Prokuratur Rejonowych podległych Prokuraturze Okręgowej Warszawa - Praga w Warszawie według poniższego zestawienia: Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Północ - Warszawa, ul. Jagiellońska 5 Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Południe - Warszawa, ul. Kamienna 14 Prokuratura Rejonowa w Legionowie - Legionowo, ul. Sobieskiego 47 Prokuratura Rejonowa w Wołominie - Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3a Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Maz. - Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Paderewskiego 3 Prokuratura Rejonowa w Otwocku - Otwock, ul. Powstańców Warszawy 3. 2. W ramach ochrony obiektów Wykonawca będzie postępował z należytą starannością a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie: a) strzeżenia mienia znajdującego się w obiektach podlegających ochronie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, bądź kradzieży- włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych budynków, b) ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie ochranianych obiektów, c) powiadamiania odpowiednich służb ratunkowych oraz osób wyznaczonych przez Zamawiającego w przypadku zaistniałych zagrożeń, 3. Do obowiązków pełniących służbę ochronną należeć będzie między innymi: a) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłócenia porządku na terenie ochranianego obiektu, b) dokonywanie obchodu wewnątrz chronionego budynku co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na instalacje techniczne budynku (zabezpieczenie przed zalaniem pomieszczeń) szczególnie po godzinach urzędowani i w porze nocnej oraz obsługa sterowania oświetleniem wewnętrznym i zewnętrznym budynku - Wykonawca zabezpieczy system (urządzenie) przeznaczony do ewidencjonowania terminowej realizacji ww. obchodów wewnętrznych. c) ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchem, pożarem, napadem, kradzieżą dewastacją, d) monitorowanie przepływu osób przez chronione obiekty (prowadzenie ewidencji osób wchodzących i wydawanie przepustek), e) niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży i rozpowszechniania, f) sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszenia z chronionych budynków sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku Prokuratury, g) w obiektach, w których są chronione pomieszczenia systemami alarmowymi sprawdzanie zabezpieczeń drzwi, okien, krat, kłódek, h) udostępnianie pomieszczeń Prokuratury w dni wolne od pracy na podstawie zgłoszenia przez odpowienie komórki organizacyjne Zamawiającego lub na podstawie legitymacji służbowej, i) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń wyznaczonym pracownikom za ich własnoręcznym wpisem do Księgi Wydawania/Zdawania, j) kontrola ruchu pojazdów wjeżdżających/wyjeżdzających na teren wewnętrzny Prokutaury Okręgowej Warszawa-Prag w Warszawie przy ul. Bródnowskiej 13/15 k) pełna znajomość topografii chronionych obiektów (rozkład pomieszczeń, drogi ewakuacyjne itp.), l) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych: wyłączników prądu, zaworów wodnych i centralnego ogrzewania, instalacji ppoż, m) obsługa istniejących w chronionych budynkach systemów alarmowych napadu, włamania i monitoringu, n) powiadamianie wskazanego pracownika Prokuratury oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, o) prowadzenie ksiażki pełnienia służby, w której odnotowuje się jej przebieg. 4. Okres realizacji zamówienia obejmuje 24 miesiące. Przewidywany termin rozpoczęcia realizacji umowy - 01 marca 2010 roku. 5. Ochrona osób i mienia będzie realizowana przez pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 26 września 1997 roku, poz. 740 z późniejszymi zmianami): posiadających licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 z 26 września 1997r poz.740 z póź. zm.); mających poświadczenie bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli (poufne) zgodnie z art. 26 i 27 art. 68 Ustawy o ochronie informacji niejawnych UOIN z dnia 22 stycznia 1999 r. (Dz. U. Nr 11, poz. 95 z póź. zm.) lub będą je posiadali w dniu podpisania umowy o świadczenie przedmiotowej usługi; legitymują się pozwoleniem do posiadania broni wydanym przez właściwego komendanta wojewódzkiego policji; umundurowanych w jednolitych i oznaczonych strojach; posiadających identyfikatory osobiste. 6. Osoby zajmujące stanowiska związane z kierowaniem, wykonywaniem umowy, które w imieniu zleceniobiorcy uczestniczą w czynnościach zmierzających do zawarcia umowy winny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa na dostęp do informacji niejawnych o klauzuli (poufne) zgodnie z art. 26 i 27 oraz art. 68 Ustawy o ochronie informacji niejawnych UOIN z dnia 22 stycznia 1999 r. (Dz. U. Nr 11, poz. 95 z póź. zm.). 7. W terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do opracowania planów ochrony poszczególnych obiektów wg Załącznika Nr 3 - Wykaz Prokuratur. Uwaga! Pełną imienną listę osób z wszystkimi potwierdzonymi wymaganiami, do akceptacji Zamawiającego, przedstawia Wykonawca przed podpisaniem Umowy. Zaplecze logistyczne. Wykonawcy powinni posiadać odpowiedni sprzęt i urządzenia umożliwiające realizację zamówienia, a w tym: 1. Uzbrojenie: paralizatory elektryczne powyżej 300 dżuli 2. Sprzęt dodatkowy: pałka obronna wielofunkcyjna TONFA wykrywacz metali kajdanki radiotelefon - łączność między poszczególnymi posterunkami (obowiązkowo) latarki Wymienione wyżej uzbrojenie i wyposażenie minimum po 1 egzemplarzu musi posiadać każdy pracownik pełniący służbę. WYKAZ PROKURATUR ORAZ SZACUNKOWA LICZBA GODZIN OCHRONY W MIESIĄCU: W okresie od 01.03.2010 r do 29.02.2012 r. Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie - Warszawa ul. Bródnowska 13/15 2 post. 1 - osob. 24 h - 1 488 h 1 post. 1 - osob. 10 h (dni robocze) - 220 h Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Północ - Warszawa ul. Jagiellońska 5 2 post. 1 - osob. 24 h - 1 488 h Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga Południe - Warszawa ul. Kamienna 14 2 post. 1 - osob. 24 h - 744 h 1 post. 1 - osob. 10 h (dni robocze) - 220 h Prokuratura Rejonowa w Legionowie - Legionowo ul. Sobieskiego 47 1 post. 1 - osob. 24 h - 744,0 h Prokuratura Rejonowa w Wołominie - Wołomin ul. Prądzyńskiego 3a 1 post. 1 - osob. 24 h - 744,0 h Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Maz. - Nowy Dwór Mazowiecki ul. Paderewskiego 3. 1 post. 1 - osob. 24 h - 744,0 h 1 post. 1 - osob. 12 h (dni robocze) - 264 h Prokuratura Rejonowa w Otwocku - Otwock ul. Armii Krajowej 2 1 post. 1 osob. 24 h w dni robocze - 744,0 h 1 post. 1 osob. 10 h (dni robocze) 220 h Razem szacunkowa ilość godzin ochrony w miesiącu - 7 620,0 h
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ, łącznie ze wzorem umowy. Wniosą w całości wymaganą kwotę wadium. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych , że: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając do oferty: koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając do oferty: wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ; wykaz sprzętu (narzędzi i urządzeń) niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia wykaz wykonanych jak i wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. Do oświadczenia dołączyć: polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia do wysokości nie mniejszej niż 2 000 000 zł OC kontraktowe, 1 000 000 zł OC deliktowe, z zakresem na jedno zdarzenie - 500 000 złotych.; 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając: a) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ww. ustawy; d) zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt 9 ww. ustawy. Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.2.niniejszego rozdziału: ppkt 4) lit. a, b, c - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; pkt 4 lit. c - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ppkt 4). lit. a oraz ppkt 4) lit. d niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1) lit b niniejszego rozdziału powinien być wystawione wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 4) niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt 2) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie zawodowe
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach