Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14 14
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
REGON: 01327098500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa tuszy i tonerów dla Starostwa Piaseczyńskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych, nie regenerowanych tuszy i tonerów do magazynu Starostwa Powiatowego w Piasecznie realizowana w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 23 grudnia 2010 roku, według asortymentu (z podziałem na rodzaje i typy urządzeń do których są przeznaczone) oraz przewidywanych rocznych ilości dostaw, które zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczone tusze i tonery muszą spełniać wymagania funkcjonalne i posiadać odpowiednie właściwości fizyko-chemiczne (nie gorsze niż zalecane przez producenta urządzeń), a w szczególności muszą zapewniać odpowiednią jakość wydruków oraz nie mogą powodować przerwania ciągłości gwarancji lub utraty gwarancji urządzeń do których zostaną zastosowane. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością (o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oferta złożona na załączonym formularzu ofertowym z ceną rocznych dostaw brutto, za wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wykazem asortymentu i przewidywanych rocznych ilości dostaw, wraz z wypełnionymi wszystkimi pozycjami (cena jednostkowa brutto i wartość) załącznika do SIWZ nr 1 (wykaz asortymentu i przewidywanych rocznych ilości dostaw z podziałem na rodzaje i typy urządzeń do których są przeznaczone). Wszystkie oferowane materiały winny być oznaczone poprzez podanie ich nazwy, symbolu, pojemności i producenta. Wykonawca oferujący materiały równoważne, zobowiązany jest dodatkowo dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów zaoferowanych materiałów (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem). Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego - ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 2.dowód wpłaty wadium, 3.oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 i art. 24 ustawy (wzór - załączniki nr 3 i 4), w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenia takie musza być złożone przez każdego wykonawcę, 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument taki musi być złożony przez każdego wykonawcę), 5.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wymagane jest wykazanie co najmniej jednego podobnego zamówienia wykonanego należycie o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie), 6.pisemne oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca) oraz parafowany druk projektu umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek oraz faxów dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Zakup materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do urządzeń drukujących dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu łączności i informatyki (tonery i bębny)
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i telefaksów; sprawa 14/V/2016
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, KOPIUJĄCYCH ORAZ FAKSÓW
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa fabrycznie nowych nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do komputerów, drukarek, kserokopiarek, faksów dla potrzeb Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-13 - Dostawa tuszy, tonerów do szpitala przez okres 20 miesięcy DZP/69/2016
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa tonerów do drukarek laserowych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia
Dodano: 2016-06-02