Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Grzonki 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4152001 , fax. 032 4152001
- Data zamieszczenia: 2009-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
ul. Grzonki 1 1
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 4152001, fax. 032 4152001
REGON: 00125504400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn, miary Ilość dostawy 1. Kurczak świeży kg 1.500 2. Korpus - porcja rosołowa kg 800 3. Udziec - udko kg 1.500 4. Filet z piersi kurczaka kg 600 5. Mięso gulaszowe drobiowe kg 700 6. Wątróbka drobiowa kg 300 Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu w dni robocze. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem w godzinach od 7.00-14.00. Ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali roku i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Możliwości zmiany umowy: Zamawiający dopuszcza waloryzacje cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy, w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości oferty. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 uPzp - zał. nr 2 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, flaków wołowych, drobiu i podrobów mrożonych dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. Numer sprawy 2/2 PN/2016
Dodano: 2016-01-08 - Dostawa drobiu
Dodano: 2015-11-10 - Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, podrobów, flaków wołowych, drobiu i podrobów mrożonych dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu w sprawie 1/1 PN/2015
Dodano: 2015-01-16 - Dostawa drobiu
Dodano: 2014-11-12 - Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
Dodano: 2014-03-14 - Przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą mięsa, wędlin, podrobów, flaków wołowych, drobiu i podrobów mrożonych dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu w sprawie 6/6 PN/2014
Dodano: 2014-02-04 - Dostawa drobiu
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa mrożonek do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r.
Dodano: 2013-10-16 - Dostawa drobiu do Szpitala Powiatowego w Zawierciu.
Dodano: 2013-07-16 - Dostawa drobiu świeżego i podrobów dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2013-07-01