Przetargi.pl
Dostawa drobiu

Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Grzonki 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4152001 , fax. 032 4152001
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
    ul. Grzonki 1 1
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4152001, fax. 032 4152001
    REGON: 00125504400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa drobiu dla Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w asortymencie i ilości jak niżej: Lp. Nazwa artykułu Jedn, miary Ilość dostawy 1. Kurczak świeży kg 1.500 2. Korpus - porcja rosołowa kg 800 3. Udziec - udko kg 1.500 4. Filet z piersi kurczaka kg 600 5. Mięso gulaszowe drobiowe kg 700 6. Wątróbka drobiowa kg 300 Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio raz w tygodniu w dni robocze. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem w godzinach od 7.00-14.00. Ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali roku i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Możliwości zmiany umowy: Zamawiający dopuszcza waloryzacje cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy, w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości oferty. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 uPzp - zał. nr 2 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach