Przetargi.pl
Dostawa do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lidzbarku Warmińskim pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach Rządowego programu - Cyfrowa szkoła

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. A. Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7678500 , fax. 089 7672303
  • Data zamieszczenia: 2012-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    ul. A. Świętochowskiego 14 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7678500, fax. 089 7672303
    REGON: 51074350000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lidzbarku Warmińskim pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach Rządowego programu - Cyfrowa szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lidzbarku Warmińskim pomocy dydaktycznych i innego sprzętu niezbędnego do realizacji programów nauczania z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w ramach Rządowego programu - Cyfrowa szkoła. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i zintegrowanie fabrycznie nowych wyprodukowanych w 2012 roku, wolnych od obciążeń prawami osób trzecich, następujących pomocy dydaktycznych i sprzętu: 1) Przenośny komputer dla ucznia wraz z oprogramowaniem - 30 szt., 2) Przenośny komputer dla nauczyciela wraz z oprogramowaniem - 4 szt., 3) Szafka do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania pomiędzy salami lekcyjnymi 16 komputerów przenośnych -2 szt., 4) Sieciowe urządzenie wielofunkcyjne umożliwiające co najmniej drukowanie, kopiowanie i skanowanie - 2 szt., 5) Tablica interaktywna mobilna - 1 szt., 6) Tablica interaktywna z systemem mocowania - 3 szt., 7) System do zbierania i analizowania odpowiedzi - 1 szt., 8) Projektor krótkoogniskowy - 4 szt., 9) Głośnik - 4 szt., 10) Kontroler WLAN zarządzający szkolną siecią bezprzewodową - 1 szt., 11) Wizualizer - 2 szt., 12) Punkt dostępowy będący elementem szkolnej sieci bezprzewodowej - 15 szt., 13) Przełącznik sieciowy 24 porty - 1 szt., 14) Ruter z wbudowanymi lub zewnętrznymi modułami zapory sieciowej i system blokowania włamań (IPS) - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 3 i nr 3a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W załączniku nr 3 do SIWZ określono wymagane minimalne parametry zamawianych pomocy dydaktycznych i sprzętu. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni również techniczne szkolenie nauczycieli z obsługi ww. pomocy dydaktycznych i sprzętu. Szczegółowość, poziom i czas szkoleń Wykonawca musi dobrać tak, aby każdy przeszkolony administrator Zamawiającego (nauczyciel) był w stanie administrować dostarczonymi pomocami dydaktycznymi i sprzętem. 5. Sprzęt i pomoce dydaktyczne, będące przedmiotem zamówienia, muszą spełniać następujące warunki: 1) muszą posiadać deklarację CE, 2) muszą posiadać certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, 3) komputery przenośne muszą spełniać wymogi normy Energy Star 5.0, 4) muszą być wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, 5) muszą posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim, 6) muszą posiadać okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat, 7) nie mogą nosić żadnych śladów używania, 8) winny być wolne od wad fizycznych, 9) oferowane oprogramowanie musi być w pełni kompatybilne z oferowanym sprzętem. 6. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do okazania niezbędnych deklaracji, certyfikatów, atestów, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie ww. wymogów. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają wymagane parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie niższych niż wskazane przez Zamawiającego. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia (fakultatywnie może zostać dołączona przez Wykonawcę, informacja pochodząca ze strony producenta, potwierdzająca właściwości techniczne urządzeń). Powyższe nie stanowi utrudnienia nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 29 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jednocześnie Zamawiający przypomina, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2012 r. w sprawie warunków, form i trybu realizacji przedsięwzięcia dotyczącego rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno - komunikacyjnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 411)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach