Przetargi.pl
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW TYPU STAR 200 i 266 DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1123 W GRUDZIĄDZU

Jednostka Wojskowa 1123 ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 056 4583222
  • Data zamieszczenia: 2010-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1123
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, fax. 056 4583222
    REGON: 87117459900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW TYPU STAR 200 i 266 DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1123 W GRUDZIĄDZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę dostawy zespołów i części zamiennych do pojazdów typu STAR 200 i 266 do Jednostki Wojskowej 1123 w Grudziądzu, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami w asortymencie i ilościach zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ i treścią niniejszego Rozdziału. 2. Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionym w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowanie innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą. 1) Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (D.U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.). 2) Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy. 3. Gwarantowany okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi: a) Dla zespołów napędowych na okres 24 miesięcy lub przebieg 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej; b) Dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 24 miesięcy; Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach po ewentualnym okresie ich przechowywania. 4. Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. 5. Karty gwarancyjne wystawia się na wyroby identyfikowalne (numery, inne cechy identyfikowalności). Na wyroby nie posiadające takich cech Wykonawca dostarcza zbiorcze świadectwo jakości. W przypadku części zamiennych prostych, nie spełniających parametrów technicznych. 6. O wadzie fizycznej wyrobów Zamawiający zawiadomi Wykonawcę bezpośrednio lub za pośrednictwem reprezentującej go jednostki resortu obrony narodowej, użytkującej wyroby objęte gwarancją w chwili ujawnienia w nich wad fizycznych, w celu realizacji przysługujących z tego tytułu uprawnień. Formę zawiadomienia stanowi Protokół reklamacji wykonany przez Zamawiającego lub jego reprezentanta, przekazany Wykonawcy i do Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (RPW) w terminie 14 dni od daty ujawnienia wady. Po otrzymaniu Protokół reklamacji Wykonawca: - rozpatrzy go w terminie 7 dni od daty otrzymania, - usunie wadę i dostarczy towar wolny od wad na własny koszt do miejsca, w którym wadę ujawniono w terminie 14 dni od otrzymania Protokół reklamacji. 7. Dostarczane części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu. Dostarczone wyroby będą podlegały odbiorowi technicznemu realizowanemu zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 (wymagania dotyczące zapewnienia jakości przy kontroli końcowej) poprzez wskazane Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe w siedzibie Wykonawcy lub w miejscu przez niego wskazanym. W przypadku, gdy odbiór wojskowy odbywa się poza siedzibą Wykonawcy, wszelkie koszty z nim związane ponosi Wykonawca. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane od poniedziałku do piątku, w godz. od 8.00 do 14.00, pod rygorem odmowy jej przyjęcia w przypadku opóźnienia, niezgodności w przedmiocie zamówienia lub warunkami umowy. Szczegółowa realizacja zamówień i forma odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy (Ogólne warunki umowy stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ). 9. W przypadku gdy dzień dostawy przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, dostawę należy zrealizować w dniu poprzedzającym dzień wolny od pracy lub w innym terminie uzgodnionym w formie pisemnej pomiędzy Wykonawcą a Odbiorcą. 10. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia wskazanego w zadaniu nr 1, 2, 3, Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający odbiór techniczny dostarczonego przedmiotu zamówienia dokonany przez przedstawiciela Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego (RPW) w oparciu o deklarację zgodności wystawioną zgodnie z normami: PN-EN-ISO IEC 17050-1:2005; PN-EN-ISO IEC 17050-2:2005 (podstawa prawna: ustawa z dnia 30.08.2002 r. w sprawie systemu oceny zgodności - Dz.U. z 2004 r., Nr 204, poz. 2087, z późn.zm.). 11. Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza wskaże RPW, w którym Wykonawca dokona odbioru technicznego towaru będącego przedmiotem zamówienia. 12. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Załączniku Nr 1 SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust 4 ustawy). 13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w ust. 1 Rozdziału III treści SIWZ (podstawa prawna art. 30 ust. 5 ustawy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 4 500,00 zł. 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3. Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie Nr 1: 1.100,00 zł, Zadanie Nr 2: 1.800,00 zł, Zadanie Nr 3: 1.600,00 zł. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 5. W przypadku nie wniesienia wadium w wymaganej prawem formie oraz określonej przez Zamawiającego wysokości, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 2 pkt 4 Ustawy). 6. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO S.A. II ODDZIAŁ GRUDZIĄDZ nr rachunku: 28124019491111000013558846 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału IX SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 -13.00 (przerwa: 9.00 - 10.15). 10. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 12. Z zastrzeżeniem ust 11 oraz treści art. 46 ust. 4a Ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach