Przetargi.pl
DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO WERSJA DROGOWA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH GMINNYCH W GMINIE SKIERNIEWICE

Gmina Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Reymonta 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8334615 , fax. 046 8333240
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skierniewice
    ul. Reymonta 23 23
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 046 8334615, fax. 046 8333240
    REGON: 75014849500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminaskierniewice.w.interia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO WERSJA DROGOWA WRAZ Z OSPRZĘTEM DO WYKONYWANIA ROBÓT UTRZYMANIOWYCH NA DROGACH GMINNYCH W GMINIE SKIERNIEWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ciągnika rolniczego nowego /wersja drogowa/ wraz z osprzętem do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach gminnych w Gminie Skierniewice. Minimalne wymagania Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostawa ciągnika rolniczego wersja drogowa 1. Fabrycznie nowy - rok produkcji 2009 2. Gwarancja min. 12 miesięcy. 3. Moc silnika 110-115 KM wg normy 97na68 WE, 4. Silnik spełniający normy EURO III 5. Pojemność silnika min 4400 cm? , turbo z regulacją elektroniczną , 6. Silnik chłodzony cieczą , 7. Układ napędowy : - napęd na cztery koła 4x4 , - sprzęgło sterowane hydrostatycznie , - skrzynia biegów zsynchronizowana min 32 P + 32 T , rewers elektro hydrauliczny (4 biegi załączani pod obciążeniem) biegi pełzające od 0,2 km na h , - blokada tylnego mechanizmu różnicowego , 8. Układ hamulcowy i kierowniczy : - hamulce zintegrowane zależne tarczowe. - hamulec postojowy niezależny , - hamulec przyczepy pneumatyczny , - układ kierowniczy hydrostatyczny z regulowaną kolumną kierowniczą dwupłaszczyznowo, 9. W.O.M. przód - niezależny napęd sterowany elektro - hydraulicznie poprzez przyciski o prędkości 1000 obr./min . 10. W.O.M. tył. - niezależny napęd sterowany elektro - hydraulicznie poprzez przyciski o prędkości 540-540 E - 1000 - obr.min. 11. Podnośnik :tył - hydrauliczny sterowany elektronicznie o udźwigu min 7700 kg. , 12. Podnośnik przód - o udźwigu min. 3500 kg. Balast na TUZ przedni min 600 kg 13. Rozdzielacz hydrauliczny min.- 8 drogowy. 14. Kabina - ogrzewanie, klimatyzacja, fotel kierowcy pneumatyczny + dodatkowy fotel dla pasażera z pasem bezpieczeństwa 15. Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem . 16. Rejestracja ciągnika 2- osoby, 17. Ogumienie niskoprofilowe przód 420 70 R24 tył 480 70 R 38 2.2. Ramię hydrauliczne : 1. Rok produkcji 2009 2. Zakres roboczy 5,7-6 m , 3. Dodatkowy wysuw hydrauliczny drugiego ramienia- min. 0,7 m , 4. Obrót ramienia min 90 ? 5. Udokumentowana możliwość instalowania głowic roboczych : a.głowica do koszenia traw i krzaków, b.głowica do ścinania poboczy , c.głowica do czyszczenia i pogłębiania rowów dgłowica do frezowania pni z gwarancją prawidłowej współpracy z ciągnikiem 6. Chłodnica oleju z termostatem , 7. Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny , 8. Dwa kierunki obrotu wału tnącego sterowane z kabiny 9.Moc na hydromotorze min. 57 KM , 10.Ciężar ramienia max. 1200 - 1300 kg. 11 Połączenia ramion wzmocnione elementami kutymi , 12. Bezpiecznik najazdowy hydrauliczno- gazowy ramienia , 13. System pływającej regulacji głowic roboczych do terenu , 14. Bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia hydrauliczno-gazowy , 15. Sterowanie funkcjami ramienia z kabiny elektro-hydrauliczne -joystick. 2.3. Głowica do koszenia traw i krzaków 1. Fabrycznie nowa - rok produkcji 2009; 2. Szerokość robocza głowicy min. 120 cm; 3. Regulowana wysokość cięcia - przedział 2cm - 6 cm; 4. Noże tnące i rozdrabniające do sredn. 10 cm; 5. Kompatybilna z powyższym ramieniem hydraulicznym. Przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania techniczno-użytkowe zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych. 3.Wadium w formie pieniężnej należy przekazać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - Kredyt Bank S.A. oddział Skierniewice rachunek nr 44 1500 1689 1216 8000 9904 0000 4. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert - oznacza to, że: 1) wpływ środków z tytułu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego musi nastąpić przed terminie określonym w pkt XI.1. 2) W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał dokumentu potwierdzającego jego wniesienie należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwróci wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ust 1 Prawa zamówień publicznych. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie uzupełni dokumentów lub pełnomocnictw chyba, że udowodni iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej dokument wadialny (gwarancja bankowa, polisa ubezpieczeniowa) powinien zawierać stwierdzenie: wystawca zobowiązuje się nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie zawierające uzasadnienie wypłacić kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w Ustawie Prawo zamówień publicznych lub o podobnej treści.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 (do potwierdzenia - oświadczenie stanowi załącznik nr 4 SIWZ). 6. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków według formuły spełnia - nie spełnia. Dokumenty powyższe powinny być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę [osoby upoważnione do podpisania Oferty]. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW W POSTEPOWANIU 1. Ofertę Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z załącznikiem 1A - formularz cenowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według załącznika nr 2 do SIWZ. 3. W zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu zgodnie z § 1 ust. 1 pkt. 1 rozporządzenia z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605): A. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. wykaz wykonanych dostaw ciągników wraz z osprzętem o podanych i podobnych parametrach lub równoważnych (co najmniej 5 dostaw) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. (ciągnik, ramię hydrauliczne oraz min. 1 głowica robocza), za co najmniej 300.000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. C. Przedstawienie opinii lub rekomendacji min 3 różnych odbiorców użytkujących co najmniej 300h pracy zestaw maszyn zgodnie z SIWZ wraz głowicami roboczymi (pkt 2.2.5). 4. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Oświadczenie w sprawie akceptacji warunków umowy na wykonanie zadania w tym: udzielenie gwarancji i zobowiązanie do realizacji zadania w terminie określonym w SIWZ - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Do oferty należy dołączyć parametry techniczno-użytkowe oferowanego sprzętu: - oryginalny folder producenta ciągnika wraz z danymi technicznymi - wyciąg ze świadectwa homologacji ciągnika - oryginalne foldery producentów maszyn - oryginalne znaki CE producenta Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone z tłumaczeniem przysięgłym na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skierniewice.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach