Przetargi.pl
Oczyszczanie miasta Sieradza w 2010r

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (043) 8266165 , fax. 043 822-30-05
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    pl. Wojewódzki 1 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. (043) 8266165, fax. 043 822-30-05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsieradz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie miasta Sieradza w 2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Oczyszczanie dróg, ulic oraz terenów nieutwardzonych na terenie miasta - utrzymanie czystości i porządku zgodnie z harmonogramem oczyszczania wg załącznika nr 5, - oczyszczanie chodników, placów, parkingów i terenów nieutwardzonych w okresie 01.04.2010r.-31.10.2010r. Wykonawca zobowiązany jest przedstawiać Zamawiającemu z 7-dniowym wyprzedzeniem miesięczne harmonogramy wykonania prac, celem ich zatwierdzenia. W przypadku stwierdzenia niecelowości wykonania niektórych prac, bądź konieczności zmiany częstotliwości, Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania korekt do harmonogramu. 2. Pozostałe usługi utrzymania czystości na terenie miasta - prace dodatkowe w zakresie utrzymania czystości i porządku na zlecenie Zamawiającego, - zwalczanie chwastów w alejkach, na chodnikach i wokół słupów energetycznych i latarń na zlecenie Zamawiającego - dbanie o estetyczny wygląd słupów ogłoszeniowych oraz teren wokół nich w promieniu 1,5 m wg załącznika nr 6, - sprzątanie zwierząt padłych wskutek wypadków losowych wraz z utylizacją: w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia, - utrzymanie drożności wpustów ulicznych, korytek ściekowych oraz rowów betonowych wg załącznika nr 6, - sprzątanie terenów przed i po imprezach plenerowych współorganizowanych przez Zamawiającego, - interwencyjne oczyszczanie terenów przed i po uroczystościach państwowych i kościelnych, - oczyszczanie stawów i zbiorników wodnych wg załącznika nr 6, - likwidacja dzikich wysypisk śmieci, - usuwanie skutków anomalii pogodowych w ciągu 12 godzin od zgłoszenia. W przypadku zagrożenia życia lub zdrowia oraz z pasów drogowych powodujących zagrożenie bezpieczeństwa w ruchu, przystąpienie do akcji powinno nastąpić niezwłocznie po zgłoszeniu (nie później niż w ciągu 1 godziny). - prace różne np.: dostawianie koszy ulicznych, przemieszczanie kontenerów i pojemników, inne prace porządkowe z zakresu gospodarki komunalnej zlecane będą przez Zamawiającego wg potrzeb. 3. Usuwanie odpadów - opróżnianie koszy ulicznych i stojaków na worki foliowe Kosze uliczne w ilości do 330 szt. należy opróżniać do godz. 7.00: - w sezonie letnim od 1 kwietnia do 31 października - 4 razy w tygodniu (w tym obowiązkowo w soboty) - w pozostałym okresie 2 razy w tygodniu (w tym obowiązkowo w soboty). Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymywanie w czystości otoczenia kosza w odległości co najmniej 1,5 m oraz bieżąca konserwacja, mycie i dezynfekcja. - opróżnianie kontenerów i pojemników Kontenery i pojemniki należy opróżniać w przypadku ich zapełnienia (nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie). Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymywanie w czystości otoczenia kontenera i pojemnika w odległości co najmniej 1,5 m oraz bieżąca konserwacja, mycie i dezynfekcja. 4. Działalność różna: - dekoracja miasta i miejsc pamięci narodowej w związku z obchodami świąt państwowych wg załącznika nr 7, - utrzymanie miejsc pamięci narodowej wg załącznika nr 8, - przeprowadzanie comiesięcznej kontroli technicznej placów zabaw oraz konserwacja urządzeń zabawowych, - utrzymanie w czystości wydzielonej plaży przy rzece Warcie w okresie 21.06.-31.08.2010r. wraz z obsługą i utrzymaniem w czystości kabin sanitarnych TOI-TOI, - naprawa tablic masztów oraz słupów ogłoszeniowych, - montaż, naprawa oraz konserwacja ławek, - inne prace z zakresu gospodarki komunalnej wynikające z bieżącego funkcjonowania miasta, - montaż, naprawa oraz konserwacja koszy i pojemników na odpady, - montaż, naprawa oraz konserwacja wież kwiatowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP O/Sieradz Nr 86 1020 4564 0000 5502 0040 9680 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - w Wydziale Finansowym w pok. 19, a kserokopie dokumentu należy załączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełnić stawiane im warunki oraz przedłożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby dokumenty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione były nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą podatków i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca nie zalegał z zapłatą składek i zaświadczenie było wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby informacja była zgodna z wymogami ustawy PZP i wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania, wytwarzania, transportu odpadów wydane przez właściwe terenowo organy na rzecz Wykonawcy - Zamawiający wymaga, aby zezwolenie było aktualne na czas realizacji zamówienia, g) pozwolenie na odzysk, składowanie lub unieszkodliwianie odpadów bądź zawartą umowę z firmą prowadzącą działalność odzysku lub unieszkodliwiania odpadów Wykonawcy - Zamawiający wymaga, aby pozwolenie było aktualne na czas realizacji zamówienia, h) decyzję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odzysku, składowania lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Sieradz wydaną na rzecz Wykonawcy - Zamawiający wymaga, aby decyzja było aktualna na czas realizacji zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał co najmniej jedną pracę w każdym roku polegającą na wykonaniu usług z zakresu oczyszczania terenów miejskich o wartości porównywalnej z niniejszym zamówieniem wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie prac (dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie prac może być np.: protokół odbioru robót wykonanych wcześniej lub referencje Zamawiającego). Przez wartość porównywalną należy rozumieć wartość nie mniejszą niż 500.000,00 zł, b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - Zamawiający wymaga, aby wykaz zawierał co najmniej: zamiatarkę uliczną, zamiatarkę chodnikową, śmieciarkę bezpylną, samochód z nośnikiem kontenerowym, ciągnik rolniczy, przyczepę ciągnikową, pojazd przystosowany do odbioru padliny, beczkowóz do zmywania ulic, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b) Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informację musi złożyć każdy podmiot - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę min. 500.000,00 złotych i informacja była wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. b) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną polisę OC z sumą ubezpieczenia na kwotę min. 300.000,00 złotych. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca przedstawi aktualną polisę OC. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 1.a), 1.b), 1.c), 1.e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W przypadku dokumentu, o którym mowa w pkt. 1.d) Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. Zamienniki dokumentów, o których mowa w punkcie 1.a), 1.d), 1.e) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 1. b) oraz 1.c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 1.a), 1.b), 1.c), 1.d), 1.e) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Po sprawdzeniu i analizie Zamawiający dokona oceny czy przedłożone dokumenty odpowiadają wymaganiom ustalonym w SIWZ i czy tym samym Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach