Przetargi.pl
Dostawa błon i odczynników RTG

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Kwiatkowskiego 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 842 10 17 , fax. 15 842 10 17
  • Data zamieszczenia: 2011-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 2 2
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 15 842 10 17, fax. 15 842 10 17
    REGON: 00031347200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-spzoz.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa błon i odczynników RTG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone dla postępowań o wartości zamówienia poniżej 193000 euro Zakres i wielkość zamówienia określone w załączniku nr 6 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa błon i odczynników do RTG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej na okres 24 miesięcy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę błon ogólnodiagnostycznych i mammograficznych oraz odczynników do diagnostyki RTG. 3. Dostawa zamawianych błon i odczynników powinna następować do 5 dni od złożenia zamówienia. 4. Termin płatności faktur -30 dni od daty wystawienia. 5. Zaoferowane przez Wykonawcę produkty muszą w całości spełniać wymagania Zamawiającego, spełniać wskazania Polskich Norm przenoszących europejskie normy sharmonizowane i posiadać wymagane prawem dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania. oraz muszą posiadać świadectwa jakościowe. 6. Zaoferowane produkty powinny posiadać co najmniej 12 miesięczną przydatność do użytku. 7. Strony dopuszczają możliwość zmiany ilości i asortymentu poszczególnych pozycji zawartych w treści zamówienia i oferty w okresie trwania umowy w ramach jej wartości. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, a także nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy na zasadach określonych w srt.67,ust.1,pkt 7 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:e-spzoz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach