Gmina Sieniawa ogłasza przetarg
- Adres: 37-530 Sieniawa, Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6227301 , fax. 016 6227301
- Data zamieszczenia: 2009-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieniawa
Rynek 1 1
37-530 Sieniawa, woj. podkarpackie
tel. 016 6227301, fax. 016 6227301
REGON: 65090057100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieniawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa autobusu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Autobusu używanego po remoncie dla Gminy Sieniawa, którego szczegółowy opis znajduje się w załączniku Nr 4 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia) CPV: 34121000-1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie polegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Pzp, i spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty na zasadzie: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 5. Wypełniony przez Wykonawcę załącznik nr 6 PARAMETRY OFEROWANE 6. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy. 7. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w części VI pkt 1, 3. Dokumenty wymienione w cz. VI pkt 2 i 4 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólna ofertę spełniają je łącznie. 8. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w par. 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/imigsieniawa/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu w konfiguracji minimum 22 + 1 przystosowanego do przewozu osób dla ZSCKR w Nowosielcach
Dodano: 2016-04-18 - Zakup używanego autobusu turystycznego z wyposażeniem
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa pojazdu samochodowego przystosowanego do przewozu uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2015-08-31 - Zakup i dostawa autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
Dodano: 2015-03-19 - Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22 + 1 przystosowanego do przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Bliznem
Dodano: 2014-10-17 - Zakup autobusu dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowym Żmigrodzie
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego autobusu dla osób niepełnosprawnych w konfiguracji minimum 22 + 1 przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Ropczycach.
Dodano: 2014-09-12 - Dostawa nowego autobusu do przewozu dzieci i młodzieży przystosowanego dla osób niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim
Dodano: 2014-09-12 - III przetarg-Zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-03-31 - II przetarg-Zakup autobusu 20 miejscowego (19+1) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Dodano: 2014-03-19