Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2017-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 1589128900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Przedszkola nr 11 w Piasecznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach podanych w załączniku nr 1 oraz opisie przedmiotu zamówienia w załączniku A. Przewidywana liczba osób objętych posiłkami - 150 (posiłki wydawane są cztery razy dziennie - I śniadanie, II śniadanie, obiad i podwieczorek). ZAMÓWIENIE PODZIELONO NA SIEDEM CZĘŚCI - ZADAŃ: Zadanie 1. Dostawa mięsa i drób oraz wyroby z mięsa i drobiu. Zadanie 2. Dostawa nabiału jaj oraz innych art. spożywczych. Zadanie 3. Dostawa warzyw i owoców świeżych. Zadanie 4. Dostawa mrożonych warzyw i owoców oraz ryb. Zadanie 5. Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych. Zadanie 6. Dostawa "zdrowej żywności". Zadanie 7. Dostawa wyrobów garmażeryjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 300 zł (trzysta złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1000 zł (jeden tysiąc złotych) III część, wysokość wadium wynosi 500 zł (pięćset złotych) IV część, wysokość wadium wynosi 400 zł (czterysta złotych) V część, wysokość wadium wynosi 200 zł (dwieście złotych) VI część, wysokość wadium wynosi 50 zł (pięćdziesiąt złotych) VII część, wysokość wadium wynosi 50 zł (pięćdziesiąt złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców Ponadto, zgodnie z treścią Części IX SIWZ, Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium 6) przedstawią formularz - wypełnione szczegółowe zestawienie ilościowe przedmiotu umowy dla każdej z części osobno.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Cykliczne dostawy świeżych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny”.
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
Dodano: 2024-05-27 - Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa warzyw i owoców (ZP-58/2024)
Dodano: 2024-05-14 - Dostawa warzyw i owoców na potrzeby DPS „Syrena” w Warszawie w 2024 r.”
Dodano: 2024-04-25 - Cykliczne dostawy świeżych warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny”.
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2024.
Dodano: 2023-12-21 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej w Przedszkolu nr 1 w Brwinowie przy ul. Lilpopa 4 i Przedszkolu Filialnym Przedszkola nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 19
Dodano: 2023-12-05 - Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców oraz pozostałych warzyw.
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym (Przedszkola) w Żółwinie.
Dodano: 2023-07-12