Przedszkole Publiczne ogłasza przetarg
- Adres: 67-115 Bytom Odrzański, ul. Dworcowa 19
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3884045 , fax. 0-68 3884045
- Data zamieszczenia: 2011-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne
ul. Dworcowa 19 19
67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie
tel. 0-68 3884045, fax. 0-68 3884045
REGON: 97002155400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim z podziałem na części, tj.: Część nr 2 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych; Część nr 3 - Dostawa warzyw i owoców; Część nr 5 - Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich; Część nr 6 - Dostawa nabiału; Część nr 7 - Dostawa jaj. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne 5 części. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danej części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.2,3.3,3.5,3.6,3.7 do SIWZ. Informacje ogólne dla części 2,3,5,6,7 :dostarczany towar winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.1. Podane w formularzach cenowych i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzach cenowych i opisie przedmiotu zamówienia ilości, Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmian asortymentowych w obrębie części lub pomiędzy częściami w ramach limitu finansowego. Ceny zawarte w ofercie, tj. w formularzach cenowych (załącznik nr 4.2,4.3,4.5,4.6,4.7 winny być stałe, mogą ulec zmianie jedynie w wymienionych poniżej przypadkach o wielkość wskaźnika:stawki podatku VAT,kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych powyżej 5%, podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu, na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów, np.: rozporządzenia, obwieszczenia, ustawy lub innej podstawy prawnej do zmiany cen. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. Wykonawcy dostarczą towar do stołówki Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim, na ul. Dworcową 19. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie przy ul. Dworcowej19. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia składanej oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytomodrzanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 2/DKw/Ż/2016
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTIO w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa artykułów spożywczych własnym transportem do Przedszkola Nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie.
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTiO w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa artykułów spożywczych, w układzie zadaniowym 1-8 .
Dodano: 2015-08-11 - 2/DKw/Ż/2015
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa Artykułów Żywnościowych do Internatu ZSTiO.
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa artykułów spożywczych własnym transportem do Przedszkola nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie
Dodano: 2014-12-16