Przetargi.pl
Świadczenie usług remontowo-konserwacyjnych w budynkach mieszkalnych

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Zakopiańska 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4791469 , fax. 068 4539004
  • Data zamieszczenia: 2011-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Zakopiańska 7 7
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 068 4791469, fax. 068 4539004
    REGON: 08015657600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług remontowo-konserwacyjnych w budynkach mieszkalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się następujących składników: 1. Roboty ogólnobudowlane: 1.1. Świadczenie usług remontów i konserwacji budynków mieszkalnych w zakresie robót budowlanych Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku Nr 5. pkt. I.1 do SIWZ . CPV 50800000-3 , 45453000-7 , 45410000-4 , 45443000-4 , 90600000-3 , 1.2. Świadczenie usług remontów i konserwacji budynków mieszkalnych w zakresie robót instalacyjnych - instalacje wodno-kanalizacyjne , gazowe , centralnego ogrzewania i ciepłej wody . Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku Nr 5 pkt. I .3 do SWIZ CPV 50700000-2 , 50720000-8 . 1.3 Świadczenie usług remontów i konserwacji budynków mieszkalnych w zakresie robót instalacyjnych - instalacje elektryczne . Szczegółowy zakres robót określony jest w załączniku Nr 5 pkt. I.2. do SIWZ - CPV 50710000-5 . Świadczenie usług w każdej z trzech części zamówienia będzie realizowane wg. bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zgłoszenia przekazanego pismem , faksem lub telefonicznie . Zakres robót i termin realizacji będzie każdorazowo uzgadniany indywidualnie .Świadczenie usług w każdej z trzech części zamówienia obejmuje również działania związane z zabezpieczeniem całodobowym ( telefon alarmowy ) usuwania awarii , działaniem związanym z zabezpieczeniem obiektów , lokali w wyniku skutków zdarzeń losowych i siły wyższej .Wykonawca zobowiązuje się do dyspozycyjności ( w przypadku zagrożenia życia i zdrowia ludzkiego lub mienia znacznej wartości przystępuje natychmiast do usuwania zagrożeń) Maksymalny czas oczekiwania do rozpoczęcia usuwania pozostałych awarii to nie dłużej niż 45 minut od zgłoszenia. 2.Eksmisje i porządkowanie opuszczonych lokali mieszkalnych i gospodarczych wg. załączonego wykazu w załączniku nr 5 pkt. II CPV 90600000-3 3. Na dzień wszczęcia postępowania przetargowego , całkowita powierzchnia będąca przedmiotem zamówienia wynosi 110.774,48 m2 .W dniu podpisania umowy w/w powierzchnia zostanie zaktualizowana do powierzchni będącej w administrowaniu na dzień podpisania umowy. W trakcie realizacji umowy powierzchnia objęta usługą będzie korygowana do wielkości powierzchni z ostatniego dnia danego miesiąca .W/w korekta będzie dokonywana w oparciu o dane księgowe w związku z czym Wykonawca będzie otrzymywał odpowiednie wykazy po uwzględnieniu czasu niezbędnego do ich sporządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 508000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena jednostkowa-składniki cenotwórcze Rg, Kp,Z
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmzary.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach