Szkoła Podstawowa w Narolu ogłasza przetarg
- Adres: 37-610 Narol, ul. Graniczna 11
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 6317131 , fax. 0-16 6317131
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Narolu
ul. Graniczna 11 11
37-610 Narol, woj. podkarpackie
tel. 0-16 6317131, fax. 0-16 6317131
REGON: 00073762800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spnarol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Narolu w 2010 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Narolu w 2010 roku. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych zgodnie z asortymentem podzielonym na grupy: Grupa I: Podstawowe artykuły spożywcze. Grupa II: Mieso, wedliny, drób i inne wyroby mięsne. Grupa III: Mrożonki Szczegółowe wymagania związane z realizacją zamówienia: - Dostawy realizowane będą na koszt i ryzyko dostawcy. - Realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie wg. potrzeb. zamawianych telefonicznie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w specyfikacji: a). Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał b). Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę formularze cenowe wg wzoru określonego w załącznikach nr 1a,1b,1c do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał b). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3.Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spnarol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie
Dodano: 2016-06-10 - EZ/215/61/2016 Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 8 pakietów.
Dodano: 2016-05-12 - dostawa: różnych produktów spożywczych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2016-05-09 - Cykliczne dostawy pieczywa i artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-04-27 - EZ/215/47/2016 Zakup i dostawa wędlin
Dodano: 2016-04-20 - dostawa art. ogólnospożywczych oraz mrożonek
Dodano: 2016-04-05