Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego ogłasza przetarg
- Adres: 35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 8520943 , fax. 0-17 8520943
- Data zamieszczenia: 2009-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Kształcenia Ustawicznego
ul. Sucharskiego 4 4
35-225 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 0-17 8520943, fax. 0-17 8520943
REGON: 69026801800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do stołówki szkolnej artykułów żywnościowych z możliwością składania ofert częściowych . Każda ze wskazanych poniżej części Zamówienia określana będzie mianem PAKIETU PAKIET NR. I PCV 151 00000-9 mięso, wędliny PAKIET NR. II CPV 151 12000-0 drób PAKIET NR. III CPV 158 11000-6 pieczywo PAKIET NR. IV CPV 155 00000-3 produkty mleczarskie PAKIET NR. V CPV 152 20000-6, 03142500-3, 15131000-5 ryby, jaja ,konserwy PAKIET NR. VI CPV 15870000-7 przyprawy i koncentraty PAKIET NR. VII CPV 153 00000-1 warzywa, owoce. PAKIET NR VIII CPV 15331400-1 warzywa konserwowe lub puszkowe - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1i 2 i art. 22 ust.1 pkt.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Spełniają warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wymagania wyszczególnione w SIWZ. 3. Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami punktu 10 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 4. Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg. formuły spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr. 1 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz asortymentowo-cenowy załącznik nr.2 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na załączonym druku stanowiącym załącznik nr. 3 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zał. nr. 4 do SIWZ 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert ) lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert). 8. Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku załącznik nr. 5 do SIWZ. 9. Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz że Wykonawca wdrożył lub rozpoczął wdrażanie systemu HACCP na druku załącznik nr. 6 do SIWZ. 10. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawarte w projekcie umowy oraz treści SIWZ- załącznik nr.7 do SIWZ. Wymagania dotyczące formy i stanu prawnego składanych dokumentów: 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wymagane wyżej dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z Wykonawców 2. Żądane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii - opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i poświadczone podpisem oraz datą . 3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone ustanowione pełnomocnictwo określające zakres reprezentowania w postępowaniu i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną . W przypadku złożenia kserokopii , pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania. Zamawiający dokona oceny ofert tych wykonawców, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24ust.1i2 oraz spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych oświadczeń i informacji istotnych dla przeprowadzonego postępowania skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsku.rzeszów.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-27 - MĄKA, KASZA, CUKIER DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa produktów żywnościowych różnych - 12 pakietów.
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Szkole Podstawowej im. Króla Jana III Sobieskiego w Kańczudze - II półrocze
Dodano: 2016-07-06 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do obiektów Zamawiającego
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy II półrocze 2016 roku
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Łopuszka Wielka - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Sietesz - II półrocze
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-06-16 - Sukcesywna dostawa żywności do stołówki w Miejsko Gminnym Przedszkolu w Kańczudze - Oddział Siedleczka - II półrocze
Dodano: 2016-06-15