Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu

Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej ogłasza przetarg

  • Adres: 45-048 Opole, ul. gen. K. Pułaskiego 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4542286, 0774021888 , fax. 0774021887
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Liceum Ogólnokształcące Nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej
    ul. gen. K. Pułaskiego 3 3
    45-048 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4542286, 0774021888, fax. 0774021887
    REGON: 53239765200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo2.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła prowadzona przez organ samorządu lokalnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych dla stołówki Publicznego Liceum Ogólnokształcącego Nr II z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w formularzach ofertowych (odrębnych dla każdego pakietu asortymentowego) dołączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejscem dostawy jest magazyn stołówki Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w czasie trwania umowy na podstawie telefonicznej informacji przekazywanej każdorazowo przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Dowóz towaru będzie się odbywać transportem Wykonawcy i na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia dopuszczeni są Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (produkcja i/lub sprzedaż środków spożywczych); posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tychże; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wypełniony zał. do s.i.w.z.); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnośi gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert; 3) Wykonawca dostaw mięsa i produktów zwierzęcych musi przedłożyć kserokopię aktualnej decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dot. możliwości produkcji lub obrotu produktem spożywczym będącym przemiotem zamówienia; 4) Wykonawca dostaw mięsa i produktów zwierzęcych musi posiadać dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (certyfikat lub zaświadczenie); 5) wwypełnione druki OFERTA i FORMULARZ CENOWY; 6) podpisany projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo2.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach