Dom Pomocy Społecznej w Wysocku ogłasza przetarg
- Adres: 37-543 Laszki, Wysocko 2
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6285357
- Data zamieszczenia: 2009-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku
Wysocko 2 2
37-543 Laszki, woj. podkarpackie
tel. 016 6285357
REGON: 65095951200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje dostawę artykułów spożywczych według następujących kategorii: - WARZYWA - OWOCE - WĘDLINY - MIĘSO - KONSERWY MIĘSNE - NABIAŁ - RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZE - WYROBY CUKIERNICZE - ARYKUŁY SYPKIE I DŻEMY - MROŻONKI I KONSERWY RYBNE - JAJA - ZIEMNIAKI - PIECZYWO Według zestawienia stanowiącego Załącznik Nr 2 - Formularza cenowego do specyfikacji zawierającego dostawę w okresie 6 - miesięcy. Sukcesywne zamawianie towaru odbywać się będzie telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. Przyjęcie towaru następować będzie w siedzibie Zamawiającego, po sprawdzeniu ilości i jakości dostarczonej partii towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 ( pieczywo również w soboty ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne: - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2. 2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia: - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy, 5. Akceptuje warunki umowy Załącznik Nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Projekt umowy. 6. Ocena stopnia spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym (aktualne) pod rygorem odpowiedzialności prawnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawcy muszą przedstawić w swojej ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1- Formularz oferty, 2. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy, 3. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy, 4. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 5 - Oświadczenie dodatkowe 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub potwierdzona przez Wykonawcę kopia tego dokumentu Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia . Oferty nie spełniające wymogów niniejszej specyfikacji będą odrzucone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wysockdps1@domypomocy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie
Dodano: 2016-06-10 - EZ/215/61/2016 Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 8 pakietów.
Dodano: 2016-05-12 - dostawa: różnych produktów spożywczych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2016-05-09 - Cykliczne dostawy pieczywa i artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-04-27 - EZ/215/47/2016 Zakup i dostawa wędlin
Dodano: 2016-04-20 - dostawa art. ogólnospożywczych oraz mrożonek
Dodano: 2016-04-05