Przetargi.pl
Wymiana ogrodzenia wokół budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli na linii istniejacego ogrodzenia.

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Czarnieckiego 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 8420250 , fax. 0-15 8420250
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych
    ul. Czarnieckiego 3 3
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 8420250, fax. 0-15 8420250
    REGON: 83043918200021
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana ogrodzenia wokół budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli na linii istniejacego ogrodzenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana ogrodzenia wokół budynku NZOZ Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Stalowej Woli na linii istniejacego ogrodzenia. Warunki wykonania robót budowlanych - demontaż istniejącego ogrodzenia, - demontaż istniejących fundamentów, - wywiezienie gruzu i odpadów z rozbiórki, - wykonanie nowych betonowych fundamentów, - osadzenie słupków stalowych oraz przęseł ażurowych i pełnych, - montaż furtek oraz bramy przesuwnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający następujące warunki: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ponadto: -wykonawca spełnia wymogi zawarte w SIWZ, -profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, -wykonawca wykaże wykonanie należycie w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia postępowania lub w okresie krótszym jeżeli okres działalności jest krótszy co najmniej dwóch prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - wykonawca przedstawi referencje potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg. formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenie wykonawcy (wg zał. nr 3 do SIWZ), że: - przedstawiona w ofercie cena jest kompletna. - zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń. - w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 14 dni od zawiadomienia o wyborze oferty (chyba, że zostanie wniesiony protest) zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. 1 do SIWZ, - Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 PZP tj: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia przez wykonawców spełnienia w/w warunków Zamawiający, na podstawie art. 26 PZP, żąda następujących dokumentów: A. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ, B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot, D. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w zakresie kierowania robotami w budownictwie zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym (odpisy/kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem), E. wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych lub z okresu krótszego jeśli okres działalności jest krótszy, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.stowarzyszenie_szansa.free.ngo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach